Rustfrti stål-vaskekar med hul for blandin~
Fra : BHR

Dato : 27-11-07 14:54

Findes der en
Rustfrit stål-vaskekar med hul for blandingsbatteri?

Juvel laver flere vaskekar (dyb vask med vaskebrædtriller) , men
blandingsbatteriet skal monteres direkte i bordet.

Fra : Christian S

Dato : 28-11-07 05:33

"BHR" <bhrFJERN@lic-mail.dk> wrote in message
> Findes der en
> Rustfrit stål-vaskekar med hul for blandingsbatteri?
>

> Juvel laver flere vaskekar (dyb vask med vaskebrædtriller) , men
> blandingsbatteriet skal monteres direkte i bordet.

Hej
Man plejer at borer hullet ned i bordpladen/rustfripladen, også montere bl
batt der i.
Man kan godt købe vaske hvor der er i.
Er det sådan noget her ? http://www.billigvvs.dk/Koekken/Koekkenvaske
Mvh
Christian S

Fra : BHR

Dato : 28-11-07 08:11

> Hej
> Man plejer at borer hullet ned i bordpladen/rustfripladen, også montere bl
> [...]

Hej
Det jeg er interesseret i er en dyb vask ( Juvel kalden den et vaskekar)
gerne med vaskebrædt-riller, der har indbygget hul for blandingsbatteri!

Fra : Martin Petersen

Dato : 29-11-07 10:54

"BHR" <bhrFJERN@lic-mail.dk> skrev i en meddelelse
> Findes der en
> Rustfrit stål-vaskekar med hul for blandingsbatteri?

Umiddelbart er det ikke til at finde.. Men har du overvejet et væghængt
armatur?

- Martin

Fra : Anders Majland

Dato : 29-11-07 12:51

Hvis der er plads på kanten er det ikke noget problem at lave et hul.

Du skal blot bore et lille hul og så bruge et lokkeværktøj med den rigtige
diameter der nærmest trykket/skærer et hul.

F,eks
http://www.rsonline.dk/cgi-bin/bv/rswww/searchBrowseAction.do?Nr=AND%28avl%3adk%2csearchDiscon_dk%3aN%29&Ntx=mode%20matchpartial&N=4294902533&name=SiteStandard&in_dim_search=1&callingPage=/jsp/search/search.jsp&BV_SessionID=@@@@0768925282.1196336104@@@@&BV_EngineID=ccdeaddmigmdhjmcefeceeldgondhgg.0&cacheID=dknetscape

Øeg prøv http://www.rsonline.dk/ og søg på lokkeværktøj

/A

Fra : Martin Petersen

Dato : 29-11-07 14:33

> Hvis der er plads på kanten er det ikke noget problem at lave et hul.

Hvis du søger på google efter vaskekar, kommer der en masse frem. Men alle
er uden den nødvendige plads.

> Du skal blot bore et lille hul og så bruge et lokkeværktøj med den rigtige
> diameter der nærmest trykket/skærer et hul.

Et ganske almindeligt kopbor kan klare den sag. Det er sågar beregnet til
det. ;)

- Martin

Fra : BHR

Dato : 29-11-07 17:06

Hvis der skal være hul til et blandingsbatteri i vasken skal kanten være
bred bagtil, men det ser ikke ud til at der findes en model med denne
facilitet.