glasvæg og glasdør til bruseniche
Fra : Ukendt

Dato : 27-11-07 11:13

Hej,

Findes der nogle produkter på markedet, som kan fås i de mål man ønsker ?

Jeg har en murvinge ved hjørnebruseniche, og jeg har derfor brug for
- en glasvæg og
- en glasdør for at lukke mellem glasvæggen og murvingen.

Når man kigger i byggemarkedskataloger, så er der jo bare standard
kabiner....

Glasset skal selvfølgelig være sikkerhedsglas, klart eller lidt mat.

Ideer ??

Fra : Anton

Dato : 27-11-07 15:21

"Flemming" <nj> skrev i en meddelelse
> [...]
> kabiner....
>

> Glasset skal selvfølgelig være sikkerhedsglas, klart eller lidt mat.

Prøv at gå til en glarmester.
Men det kan godt blive en dyr fornøjelse.

mvh
Anton

Fra : Grønne

Dato : 27-11-07 15:39

> [...]
> kabiner....
>

> Glasset skal selvfølgelig være sikkerhedsglas, klart eller lidt mat.

Har ikke selv handlet der, men priserne ser rimelige ud og man kan få det
som man vi ha det !

http://www.glas-direkt.dk/

/Grønne

Fra : Ukendt

Dato : 27-11-07 19:20

www.hafa.dk har skydedøre og andre døre som kan tilpasses i mange
forskellige mål.

Mvh. Per.

Fra : JOB

Dato : 29-11-07 02:14

"Per Olsen" <per.olsen snabel-a post3.tele.dk> skrev i en meddelelse
> www.hafa.dk har skydedøre og andre døre som kan tilpasses i mange
> forskellige mål.
>
> Mvh. Per.

jeg kan ikke logge på denne side...job

Fra : info@adapt.dk

Dato : 28-11-07 04:50

On 27 Nov., 11:12, "Flemming" <nj> wrote:
> [...]
> kabiner....
>
> Glasset skal selvfølgelig være sikkerhedsglas, klart eller lidt mat.

Vi valgte http://www.hiska.de/pi_glasbeschlagtechnik.php kombineret
med glas fra en god glarmester men det er rigtig dyrt

/mads

Fra : Ukendt

Dato : 02-12-07 16:35

> [...]
> kabiner....
>

> Glasset skal selvfølgelig være sikkerhedsglas, klart eller lidt mat.

Hej, links var fine til præcise mål , men det er ret dyrt.

Findes der ikke udbydere der har standard mål i mange standard mål ???

Fra : Ukendt

Dato : 03-12-07 22:23

Måske, men det er da ikke sikkert det bliver billigere end det. Umiddelbart
lyder det da mindre omkostningskrævende at have en "standardmodel" der kan
tilpasses, end mange forskellige standarder..

Per.