Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
den danske sommer
Fra : U. Pedersen

Dato : 13-07-01 14:05

http://foto.no/cgi-bin/bildekritikk/vis_bilde.cgi?id=18692

--
   m.v.h.
   U.P.
Problemet i dag er ikke at komme på internettet. Problemet er at komme af igen.
http://dk.photos.yahoo.com/luf123

Fra : Aagaard

Dato : 13-07-01 15:12

Du har ganske ret - det er kedeligt! Men hvis det fortsætter med den regn,
så har du da en privat swimmingpool lige udenfor.

Mvh.
Aagaard
--
http://ditte-marie.dk - Vores baby med eget website.

Fra : U. Pedersen

Dato : 13-07-01 17:21

On Fri, 13 Jul 2001 16:12:01 +0200, "Aagaard" <skriv@ikketil.dk>
wrote:

>Du har ganske ret - det er kedeligt! Men hvis det fortsætter med den regn,
>så har du da en privat swimmingpool lige udenfor.

ja da, hvorfor se negativ på det.
_alle med de gule bånd skal gå til omklædning_ det var _alle med de

Fra : Niels Ebbesen

Dato : 13-07-01 15:26
Fra : Erik Aalund

Dato : 13-07-01 16:05

Hej Niels,

> Ku' det ikke være strammet lidt op, som flg. eksempel.

http://www.photo-gallery.dk/oversigt/naturen/natur_diverse(03)/_regnvejr-06.
html

Ovenstående link giver ikke noget resultat hos mig!!

--
Erik Aalund
Esbjerg

Fra : Niels Ebbesen

Dato : 13-07-01 16:57

Erik Aalund wrote:

> http://www.photo-gallery.dk/oversigt/naturen/natur_diverse(03)/_regnvejr-06.
> html
> >
> Ovenstående link giver ikke noget resultat hos mig!!

Det er 72 tegns linielængden i din newsreader der laver koks, du er nødt
til manuelt at kopiere linket ind i din browsers lokation, og tage det
"html" med, der er gået i næste linie.

Med venlig hilsen
Niels Riis Ebbesen

Fra : U. Pedersen

Dato : 13-07-01 17:19

On Fri, 13 Jul 2001 16:26:18 +0200, Niels Ebbesen
<info@niels-ebbesen.net> wrote:

>Ku' det ikke være strammet lidt op, som flg. eksempel.
>
>http://www.photo-gallery.dk/oversigt/naturen/natur_diverse(03)/_regnvejr-06.html

Jo sikkert