mail.app bug i vindue...
Fra : Palle Jensen

Dato : 27-11-07 22:51

Nogen af Jer der har set dete fænomen før?

http://usenet.ducktrucks.dk/mailappbug.jpg

Lige over "reply all" knappen.

(Leopard).

--
Venlig hilsen / Best regards
Palle Jensen

Fra : Palle Jensen

Dato : 27-11-07 23:02

On 2007-11-27 22:50:30 +0100, Palle Jensen
<laboratoriexGEORGE.W.BUSH@gmail.com> said:

> http://usenet.ducktrucks.dk/mailappbug.jpg
>
> Lige over "reply all" knappen.

Tallet ændrer sig når jeg trykker på en anden mailbox og vender tilbage
til inbox.

Fra : Palle Jensen

Dato : 27-11-07 23:24

On 2007-11-27 23:02:26 +0100, Palle Jensen
<laboratoriexGEORGE.W.BUSH@gmail.com> said:

> Tallet ændrer sig når jeg trykker på en anden mailbox og vender tilbage
> til inbox.

Fik nu problemet til at forsvinde

Ctrl + click på inbox. "Erase deleted messages"

Men det tal var jo latterligt stort (og ændrede sig iøvrigt hvergang
man hoppede ud og ind i mailboxen igen), så jeg vil stadig betegne det
som en bug med workaround.

Fra : Henrik Münster

Dato : 28-11-07 00:48

Palle Jensen <laboratoriexGEORGE.W.BUSH@gmail.com> wrote:

> [...]
>
> Men det tal var jo latterligt stort (og ændrede sig iøvrigt hvergang
> man hoppede ud og ind i mailboxen igen), så jeg vil stadig betegne det

Nogle gange kan det betale sig at slutte Mail og starte det igen, hvis
det har været tændt længe. Jeg har været ude for, at Mail laver sjove
ting, som det hjælper på. Det kan f.eks. være, at postkasser optræder to
gange i kolonnen til venstre.
--
Henrik Münster
Esbjerg