iPhoto mappe.
Fra : Henrik Palshøj

Dato : 25-11-07 13:52

Hej NGer.

I min gamle iPhoto 06, lå mine fotos tilgængelige i forskellige mapper,
nu efter jeg har installeret 08, ligger der bare et ikon kaldet iPhoto
library, men jeg kan ikke klikke ind i det?????? Hvad gør jeg galt!
Eller skal det være sådan?

Henrik

Fra : Peter Farsinsen

Dato : 25-11-07 14:19

Henrik Palshøj wrote:
> [...]
> nu efter jeg har installeret 08, ligger der bare et ikon kaldet iPhoto
> library, men jeg kan ikke klikke ind i det?????? Hvad gør jeg galt!

Højreklik på mappen og vælg 'Show Package Contents' (ell. tilsvarende på
dansk), så får du adgang til den kendte mappestruktur.

Apple har valgt at det skal være sådan - sikkert for at undgå at
brugeren laver rod i mapperne.

--
Peter Farsinsen
fornavn@efternavn.dk

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 25-11-07 14:53

Henrik Palshøj <dykRE@movemil.dk> wrote:
> [...]
> nu efter jeg har installeret 08, ligger der bare et ikon kaldet iPhoto
> library, men jeg kan ikke klikke ind i det?????? Hvad gør jeg galt!

Højreklick det er blot et bundle der i Finder fremstår som ét emne..

Fra : Henrik Palshøj

Dato : 25-11-07 16:47

On 2007-11-25 14:53:04 +0100, Morten Reippuert Knudsen
<spam@reippuert.dk> said:

> Højreklick det er blot et bundle der i Finder fremstår som ét emne..

Damm ja, det virket, som altid.. Tak for den hurtige hjælp ;)

Fra : Esben

Dato : 26-11-07 13:59

> Højreklick det er blot et bundle der i Finder fremstår som ét emne..

Én ting er så at tage de emner og brænde dem til backup, men det bliver
vel lidt mere tricky med at gendanne dataene igen?! Har man helt opgivet
at folk faktisk backer up på andet end diske? Det er tæt på at få mig
til at skodde iPhoto...

vh esben

dbareudeladmig@get2net.dk
udelad udelad