Gode mac sider?
Fra : Martin Schultz

Dato : 24-11-07 18:57

Hejsa

Jeg ville høre om der var noget af jer der kunne anbefale nogle
gode mac sider? Altså jeg tænker ikke på nyhedssider men på
sider med artikler om hvordan man bruger sin mac og får mere
ud af den? Helst på et højt niveau.

JEg kan for eksempel godt lide www.macdevcenter.com men jeg synes
den type sider er svære og finde.

Mvh
Martin
--
Besøg http://www.crunzh.com/crunzhmailmac.htm hvor du kan hente
mit opensource email program til mac.

Fra : iSteen

Dato : 24-11-07 20:21

Martin Schultz <news2005@adsltips.invalid> wrote:

> [...]
> gode mac sider? Altså jeg tænker ikke på nyhedssider men på
> sider med artikler om hvordan man bruger sin mac og får mere

Jeg er ikke så avanceret, så jeg bruger bare mediamac.dk

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 24-11-07 21:55

> [...]
> gode mac sider? Altså jeg tænker ikke på nyhedssider men på
> sider med artikler om hvordan man bruger sin mac og får mere

afp548.com, macenterprise.com, macosxhints.com.

man kan til tider også finde noget på www.tech-recipes.com og
informit.com som jeg har haft glæde af da jeg gik i gang med solaris.

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 24-11-07 22:13

> afp548.com, macenterprise.com, macosxhints.com.
>
> man kan til tider også finde noget på www.tech-recipes.com og
> informit.com som jeg har haft glæde af da jeg gik i gang med solaris.

Der er også et par gode mailinglister, f.eks. Apple egne:

<http://lists.apple.com/>

samt TidBITs Talk:

<http://emperor.tidbits.com/manageListSubs>

/thomas

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 24-11-07 22:14

Thomas von Hassel <thomas_lists@elements.dk> wrote:

> Der er også et par gode mailinglister, f.eks. Apple egne:
>
> <http://lists.apple.com/>
>
> samt TidBITs Talk:
>
> <http://emperor.tidbits.com/manageListSubs>

Glemte lige:

<http://www.macjournals.com/>

Men de koster. Men det er pengene værd hvis man virkelig vil i dybden

/thomas

Fra : Henrik Münster

Dato : 25-11-07 00:19

Thomas von Hassel <thomas_lists@elements.dk> wrote:

> Glemte lige:
>
> <http://www.macjournals.com/>
>
> Men de koster. Men det er pengene værd hvis man virkelig vil i dybden

Det gør TidBITS på en måde også. De er begyndt at udgive e-bøger med råd
og vejledninger. Der er så ikke så meget af den slags i deres nyhedsbrev
mere. E-bøgerne, som hedder "Take control of...", er til gengæld ikke
dyre, og de er enormt gode. Jeg er en stor fan af TidBITS. Hele holdet
skriver fantastisk godt. Jeg har købt alle de e-bøger, jeg har blot en
perifer interesse i, men jeg har desværre ikke haft tid til at læse så
meget i dem. Prøv at se, om nogle af dem har interesse.

<http://www.takecontrolbooks.com/>
--
Henrik Münster
Esbjerg

Fra : Thorbjørn Ravn Ander~

Dato : 24-11-07 23:47

Morten Reippuert Knudsen <spam@reippuert.dk> writes:

> informit.com som jeg har haft glæde af da jeg gik i gang med solaris.

På PowerPC? Uh, respekt.

Iøvrigt imponerende - seneste Solaris kræver 5 kvarter om at
installere i en vmware. Puh.
--
Thorbjørn Ravn Andersen "... plus ... Tubular iMacs!"

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 25-11-07 00:28

> På PowerPC? Uh, respekt.

nej på sparc. dengang havde jeg glæde af sitet. Jeg har noteret mig at
der også er en mac os x sektion.

Fra : Martin Schultz

Dato : 25-11-07 11:44

Morten Reippuert Knudsen <spam@reippuert.dk> skrev 2007-11-24:
> afp548.com, macenterprise.com, macosxhints.com.
>
> man kan til tider også finde noget på www.tech-recipes.com og
> informit.com som jeg har haft glæde af da jeg gik i gang med solaris.

Tak, det ser godt ud.

Martin

Fra : Esben

Dato : 26-11-07 13:59

> afp548.com, macenterprise.com, macosxhints.com.
>
> man kan til tider også finde noget på www.tech-recipes.com og
> informit.com som jeg har haft glæde af da jeg gik i gang med solaris.

Der kommer ikke noget i min browser på macenterprise.com...

vh esben

dbareudeladmig@get2net.dk
udelad udelad

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 26-11-07 17:57

Esben <esha@nospamget2net.dk> wrote:

> Der kommer ikke noget i min browser på macenterprise.com...

AH - det er macenterprise.org

Fra : Esben

Dato : 26-11-07 20:02

> AH - det er macenterprise.org