Officepakken - problemet løst
Fra : Axel Ærboe Hansen

Dato : 24-11-07 15:18

Tak for de mange gode råd. Inden jeg læste dem fandt jeg på at
afinstallere Office 04 Mac på fruens arvede iMac. Ved
geninstallationen bekræftede jeg mit gamle navn og email-adresse i
forbindelse med aktivering - og der lød ingen protester fra MS' side.

Fra : Axel Hammerschmidt

Dato : 24-11-07 19:28

Axel Ærboe Hansen <aerboe@mail.dk> wrote:

> [...]
> geninstallationen bekræftede jeg mit gamle navn og email-adresse i
> forbindelse med aktivering - og der lød ingen protester fra MS' side.

Det er ikke nødvendigt med "aktivering" af en Office:mac. Det er noget
man skal med Windows versionerne, fra og med Office 2002 (Office Xp).

De skal bare have forskellige serienumre nåt de er på et LAN.

--

"Any girl can be glamorous. All you have to do is stand still and look
stupid."

Fra : Axel Ærboe Hansen

Dato : 25-11-07 09:34

Du har ret: Der skal ikke ske en aktivering, men jeg har registreret
produktet med mit navn og
min email-adresse.