Frontrow - er det en bug?
Fra : Ukendt

Dato : 24-11-07 08:54

Hejsa,

Jeg har installeret Leoparden (og (iLife) og det meste fungerer fint. Dog
har jeg opdaget en underlig ting når jeg bruger Frontrow. Skærmen slukker og
tænder hele tiden, som om den er på vej ind i noget energibesparelse - ret
træls!!

Er det en kendt bug eller er det bare min MB der driller?

Mvh. Bo

Fra : Ukendt

Dato : 25-11-07 12:00

> [...]
> ret træls!!
>
> Er det en kendt bug eller er det bare min MB der driller?

hmmm - jeg har opdaget at hvis skærmen er slået op (normalt er den
tilsluttet min plasma i stuen og derfor er den oftest lukket og med
strømstik sat i) og strømstikket taget ud, fungerer Front Row fint - hvis
jeg bare sætter stikket i igen går det galt!! - er det ikke underligt?

/Bo

Fra : Karl Antz

Dato : 25-11-07 12:14

Bo <bosnabelpcdk> wrote:

> [...]
> strømstik sat i) og strømstikket taget ud, fungerer Front Row fint - hvis
> jeg bare sætter stikket i igen går det galt!! - er det ikke underligt?

det kunne tyde på at du skal kigge på
systemindstillinger/energibesparelse - her kan du sætte mere præcise
indstillinger for hhv batteri- og strømstiksdrift
--
Karl Antz
Albaniensgade 4,1th

Fra : Ukendt

Dato : 25-11-07 17:18

> det kunne tyde på at du skal kigge på
> systemindstillinger/energibesparelse - her kan du sætte mere præcise
> indstillinger for hhv batteri- og strømstiksdrift

hmm, - jeg tror ikke det er her problemet ligger - men tjekker lige senere

/Bo

Fra : Ukendt

Dato : 26-11-07 14:46

> det kunne tyde på at du skal kigge på
> systemindstillinger/energibesparelse - her kan du sætte mere præcise
> indstillinger for hhv batteri- og strømstiksdrift

nej, det har ikke noget med strømindstillingerne at gøre! desværre! så snart
jeg sætter stømstikket i MB`en, slukker skærmen i tid og utide -
musikken/podcasten fortsætter dog - og det sker kun i Front Row!?

/Bo

Fra : Ukendt

Dato : 26-11-07 23:03

> nej, det har ikke noget med strømindstillingerne at gøre! desværre! så
> snart jeg sætter stømstikket i MB`en, slukker skærmen i tid og utide -
> musikken/podcasten fortsætter dog - og det sker kun i Front Row!?

Her er en lille video som illustrere problemet:
http://bo.joergensen3.person.emu.dk/frontrow.avi

Mvh. Bo

Fra : Ukendt

Dato : 27-11-07 17:33

> Her er en lille video som illustrere problemet:
> http://bo.joergensen3.person.emu.dk/frontrow.avi

ingen bud?

Fra : Karl Antz

Dato : 27-11-07 18:10

Bo <bosnabelpcdk> wrote:

> ingen bud?

ikke umiddelbart

--
Karl Antz
Albaniensgade 4,1th

Fra : Ukendt

Dato : 01-12-07 16:25

> det kunne tyde på at du skal kigge på
> systemindstillinger/energibesparelse - her kan du sætte mere præcise
> indstillinger for hhv batteri- og strømstiksdrift

Endelig fandt jeg løsningen. Front Row har sin egen screensaver (under
indstillinger) og efter at jeg havde slået den fra, fungerer alt som det
skal

/Bo