MT NewsWatcher?
Fra : Palle Jensen

Dato : 23-11-07 22:20

Er der nogle der er hjemme i MT NewsWatcher?

Prøver det for tiden og synes egentlig om det men der er et par
irriterende ting som jeg ikke kan hitte ud af.

1) Læste artikler bliver fjernet. Kan simpelthen ikke finde den
indstilling hvor jeg ændrer det.

2) Når jeg åbner artikler bliver artikel vinduet tilpasset teksten, så
vinduet er forskellige størrelser hver gang jeg åbner. Det er
irriterende. Kan man ikke trække vinduet stort og så er det den
størrelse fast

På forhånd tak..

--
Palle

Fra : Palle Jensen

Dato : 24-11-07 10:36

On 2007-11-23 22:19:42 +0100, Palle Jensen
<laboratoriexGEORGE.W.BUSH@gmail.com> said:

> 1) Læste artikler bliver fjernet. Kan simpelthen ikke finde den
> indstilling hvor jeg ændrer det.

Fik svar andetsteds :-/

<doraymeRidThis-E19D3D.18524624112007@news-vip.optusnet.com.au>

--