Andet multimedie
bentjuul 3670
Director - loading inden afspilning
Fra : Steen M.

Dato : 13-07-01 14:06

Hvordan sikre jeg mig at hele min fil er loaded inden afspilning, så
den ikke hakker i lyden og billederne.

Den går i øjeblikket i gang inden den er hentet helt ned - tro jeg

Fra : Per Christoffersen

Dato : 13-07-01 14:13

"Steen M." <sfm@post1.tele.dk> wrote in message

> Hvordan sikre jeg mig at hele min fil er loaded inden afspilning, så
> den ikke hakker i lyden og billederne.
>

> Den går i øjeblikket i gang inden den er hentet helt ned - tro jeg

Jeg tror du kan finde hjælp her:
http://www.macromedia.com/support/director/ts/documents/85_streaming_default
..htm

eller i omegnen deraf.

/Per

Fra : Steen M.

Dato : 13-07-01 14:27

sikkert - siden eksisterer ikke......

"Per Christoffersen" <pc@comonto.dk> wrote:

>"Steen M." <sfm@post1.tele.dk> wrote in message

> [...]

Med venlig hilsen

S. Mik.

Fra : Madsen

Dato : 13-07-01 14:36

"Steen M." <sfm@post1.tele.dk> skrev:

> sikkert - siden eksisterer ikke......

Du skal nok lige huske .htm til sidst som ikke er med i linket
i Per´s indlæg.

Altså:
<http://www.macromedia.com/support/director/ts/documents/85_streaming_default.htm>

Jeg har godt nok ikke prøvet linket, men jeg kunne forestille
mig at det var årsagen.

--
Mvh. Madsen
Remove "who" in e-mail.