Hvilken version af Office
Fra : Kim Schroeder

Dato : 27-11-07 21:52

For at gøre en lang historie kort:

Jeg har Office 97 - men påtænker at en mere tidsvarende version
bliver installeret (!).

Hvilken all-round (dansk) version af Office kan anbefales til hjemmebrug
- det er en fordel, hvis den indeholder alle gængse programmer, da jeg ofte
får tilsendt filer af enhver type relateret til Office.
Jeg har fornyligt haft problemer med at åbne filer af typen .docx og .pub

Jeg tilllader mig at spørge, da jeg ikke lige kan overskue det hav
af Office 2007 versioner som findes. Prisen kommer i anden række.

Den skal kunne køre under XP SP1.

Håber, at en venlig sjæl kan hjælpe.

Kim

Fra : Lars Klintholm

Dato : 27-11-07 22:26

Den 27 nov 2007 skrev Kim Schroeder i dk.edb.programpakker.ms-office:

> Jeg tilllader mig at spørge, da jeg ikke lige kan overskue det hav
> af Office 2007 versioner som findes. Prisen kommer i anden række.

Hvad du skal købe, kan være svært at rådgive om. Men du kan
forhåbentlig få overblikket her:
http://office.microsoft.com/da-dk/suites/FX101635841030.aspx

Lars Klintholm