Lars Nielsen fødested
Fra : Møborg Lokalhistoris~

Dato : 27-11-07 21:11

er der nogle der kan sige mig hvor forfatteren Lars Nielsen, er født
han har skrevet mange bøger i stil med Morten Korch

Fra : Møborg Lokalhistoris~

Dato : 27-11-07 21:18

Undskyld , men mit navn er Max Nielsen
"Møborg Lokalhistoriske Arkiv" <post@moeborg-lokalarkiv.dk> skrev i en
meddelelse news:474c79c6$0$2102$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

Fra : Hugh Watkins

Dato : 27-11-07 23:06

Møborg Lokalhistoriske Arkiv wrote:

> er der nogle der kan sige mig hvor forfatteren Lars Nielsen, er født
> han har skrevet mange bøger i stil med Morten Korch

see http://bibliotek.dk/

Spørg en bibliotekar
Du kan kontakte en bibliotekar hvis du har brug for personlig service.

Hugh W

--
For genealogy and help with family and local history in Bristol and

http://snaps4.blogspot.com/ photographs and walks

GENEALOGE http://hughw36.blogspot.com/ MAIN BLOG

Fra : Ib Molbech

Dato : 28-11-07 11:02

Lars Nielsen blev født 20. maj 1892, det viser f.eks. flg. internetside:
http://bibliografi.dk/content.php?page=author&value=12235.
Ved folketællingen 1911 opholdt han sig i Brande:

Samtlige personer i husstanden

vejle, Nørvang, Brande, Brandlund., Matr. nr. 2a., , FT-1911, C3259
Navn: Alder: Civilstand: Stilling i husstanden: Erhverv: Fødested:
Anders Iversen 14/01 66 Gift husfader gårdmand
Maren Iversen 16/08 72 Gift husmoder
Thomas Nielsen 16/05 02 Ugift barn
Peder Gregersen 18/05 98 Ugift barn
Lars Nielsen 20/05 92 Ugift tjenestetyende
Thomas Nielsen 31/10 96 Ugift tjenestetyende
Claudiane Thomsen 14/03 87 Ugift tjenestetyende

Mvh
Ib Molbech