Brasilien juleferie
Fra : Peter Nielsen

Dato : 22-11-07 20:05

Hej
Jeg vil høre om der i denne gruppe er nogle med erfaringer mht. billige
flybilletter til Brasilien. Jeg tager gerne en omvej, hvis den er billig.
Jeg skal til Vitória.

Mvh. Peter Nielsen

Fra : Lars Bakmann

Dato : 22-11-07 21:08

Hej Peter
Prøv at ringe til Jesper Hannibal fra www.jesperhannibal.dk/
ikke at forveksle med hannibal.dk.
Jesper er god til at finde en masse gode billige billetter som
man ikke umiddelbart selv kan finde på nettet.
Jo tidligere du ringer jo billigere. Ofte skal man reservere
sine billetter flere måneder i forvejen hvis man vil have en
rigtig billig billet.
Venlig hilsen
Lars

Fra : jimmi1311

Dato : 23-11-07 05:26

On 22 Nov., 20:04, "Peter Nielsen" <motorsof@cykel> wrote:
> [...]
> Jeg vil høre om der i denne gruppe er nogle med erfaringer mht. billige
> flybilletter til Brasilien. Jeg tager gerne en omvej, hvis den er billig.

Definer billigt. Hvis det er i år kan du vist godt glemme det, men
ellers skal det jo nok være muligt at finde billetter til omkring
6K

MVH
Jimmi