Brasilien
Fra : Peter Nielsen

Dato : 19-11-07 20:29

Hej
Da jeg skal en tur til Brasilien på en lidt forlænget juleferie, vil jeg
lige høre, om der er nogle der har erfaring med billige billetpriser til Sao
Paolo eller Rio. Jeg har ført rejst med KLM, men det koster en mindre formue
i denne periode.

Mvh. Peter

Fra : Bjarne K.

Dato : 19-11-07 23:40

"Peter Nielsen" <motorsof@cykel> skrev i en meddelelse
> [...]
> Sao Paolo eller Rio. Jeg har ført rejst med KLM, men det koster en mindre

Hvis man ikke selv kan finde via f.eks momondo.dk eller lignende, kan man jo
prøve et af de utallige selskaber, der formidler billeter til bl.a. Syd
Amerika.

Jeg plejer at bruge Checkpoint Travel http://www.cpt.dk eller
http://www.hannibal.dk

Bjarne K.

Fra : jimmi1311

Dato : 21-11-07 05:29

On 19 Nov., 20:28, "Peter Nielsen" <motorsof@cykel> wrote:
> [...]
> Paolo eller Rio. Jeg har ført rejst med KLM, men det koster en mindre formue

Hej Per

Vi tager afsted den 12. December til Sao paulo

Vi gav omkring 6000kr retur fra billund. Vi flyver med BA og TAP.

Vi købte billeterne i Feburar. Man skal være ude i god tid, da det jo
er højsæson i brasilien på det tidspunkt.

MVH
Jimmi