Kroatien, øen Pag og området omkring Zadar~
Fra : Tina & Allan Fosborg

Dato : 19-11-07 15:39

19. november

Vi var på ferie i Istrien i år og blev meget glade for Kroatien. Derfor har
vi netop booket en ferielejlighed på øen Pag.

Derfor vil jeg spørge, om der er nogen der kender noget til området og
området omkring Zadar? Særligt seværdigheder og gode strande.

- Og ja, egnsretter! Er der noget spændende, man især skal prøve?

Hilsen Allan

Fra : madsbjerg@get2net.dk

Dato : 27-12-07 00:58

On 19 Nov., 15:38, "Tina & Allan Fosborg" <tull...@vip.cybercity.dk>
wrote:
> [...]
> området omkring Zadar? Særligt seværdigheder og gode strande.
>
> - Og ja, egnsretter! Er der noget spændende, man især skal prøve?

Hej Allan.
Se eventuelt min hjemmeside om kroatien,uunværlig for dem der ønsker
at besøge Kroatien.En af Danmarks bedste.
http://hjem.get2net.dk/madsbjerg
Mvh
Preben.