Sommertur med drengene.
Fra : PatrickF.dk@gmail.co~

Dato : 18-11-07 10:39

Hej med jer,

Drengene og jeg skal igen på en tur sammen til sommer.

Sidste gang var vi i prag, som var ganske udemærket, men nu er vi på
jagt efter noget andet.

Det skal være noget, som er billigt, masser af barer m.m. aka prag

Vi er 6-8 stykker som skal af sted med fly.

Kan i anbefale noget?

På forhånd tak.

Mvh
Patrick

Fra : marlene

Dato : 23-11-07 22:31

sidst jeg var på venindetur, var bussen 3/4 fuld af unge-halvgamle mænd som
var på herretur,
der var godt gang i dem, og hold da op, hvor var der ro på vej hjem.
vi var i stettin i polen.
god ide at oplyse at i er på herretur, "vores" mænd var placeret på egen
etage, så de ikke forstyrrede os kedelige.