Flytte data fra Outlook 2007 -> Outlook 20~
Fra : Ukendt

Dato : 27-11-07 17:21

Jeg har brug for at flytte mine data fra en Outlook 2007 til en anden
Outlook 2007.

Den maskine jeg skal flytte fra kan ikke boote op, så jeg har taget disken
ud, men hvordan finder jeg de filer jeg skal lave backup af? (mail,
adresser, kontoindstillinger
Jeg kan ikke finde nogle .pst filer som i tidligere versioner.

Kan I hjælpe mig?

/Martin

Fra : Ukendt

Dato : 27-11-07 18:12

Problemet er løst, det var en fejl 40

/Martin

Fra : Casper

Dato : 03-12-07 18:44

"Martin Nielsen [5220]" <nospamSNABELAgalnet.dk> skrev i en meddelelse
> Problemet er løst, det var en fejl 40
>
> /Martin

Hej Martin

Ok... Men har du mulighed for at dele ud af din viden? Hvor ligger .pst
filerne? hvad hedder adressefilen? kontoindstillinger?

På forhånd tak,

Casper