Flyt markøren efter Enter??
Fra : Ditte H

Dato : 24-11-07 14:10

Hej

Jeg har modtaget dette spørgsmål fra min mor. Hun er gået fra Office
2003 til 2007. Og nu kan hun ikke få det til at makke ret.

Håber I vil hjælpe.

Flyt markøren efter Enter??

I det gamle Excel kunne jeg indtillle markøren til at flytte til f.eks.
højre efter enter.
Jeg gik ind i Funktioner - Indstillinger - Rediger.
Satte et flueben ved " Flyt markering ved enter" og kunne så vælge
retning
( opad, nedad, højre, venstre)
Hvor findes denne funktion i Excel 2007??

Hilsen Ditte

Fra : Joergen Bondesen

Dato : 24-11-07 15:17

Hej Ditte.

Når du åbner Excel har du øverst tv. et rundt ikon, venstreklik på dette og
nederst th. vælger du knappen: Excel-indstillinger. Herefter vælger du, i
det venstre panel, Avanceret hvorefter du th. under redigeringsindstillinger
vælger det du ønsker.

Jørgen Bondesen

Fra : Ditte H

Dato : 24-11-07 18:58

Joergen Bondesen skrev:
> [...]
> det venstre panel, Avanceret hvorefter du th. under redigeringsindstillinger

Hej

Svaret er sendt videre.
Jeg var lige inde og tjekke i mit excel, og det ser bare rigtig ud.

Tusind tak for din hjælp.

Hilsen Ditte

Fra : Joergen Bondesen

Dato : 24-11-07 20:55

Hej Ditte

Velbekomme og tak for tilbagemeldingen.

Fra : Ditte H

Dato : 25-11-07 14:07

Joergen Bondesen skrev:
> Hej Ditte
>
> Velbekomme og tak for tilbagemeldingen.

Hej Jørgen

Har lige talt med min mor, det virker perfekt på hendes Office.
Dejligt med nyhedsgrupper, der kan man altid få god og hurtig hjælp.

Endnu en gang tak.

Hilsen Ditte

Fra : Joergen Bondesen

Dato : 25-11-07 22:29

Hej Ditte.

Det glæder mig at hører.

Hvis du eller din mor skulle få brug for Excel hjælp igen, vil jeg lige
henlede opmærksomheden på:
dk.edb.regneark
hvor hele det danske Excel folk er samlet.

Fra : Ditte H

Dato : 26-11-07 07:48

Joergen Bondesen skrev:
> [...]
> henlede opmærksomheden på:
> dk.edb.regneark
> hvor hele det danske Excel folk er samlet.

Tak for henvisningen til den rette nyhedsgruppe.
Det er ikke umuligt, at der dukker andre spørgsmål op.

Hilsen Ditte