Underligt tegn i MS office
Fra : Kim

Dato : 14-11-07 18:08

Min gode gamle MS Office Word 2002 ( 10.2627.2625)
er begyndt at vise et underlig tegn lige foran markøren.

Fandt tegnet i gik ind i " Indsæt - Symbol - under Symboler
hvor tegnet hedder: PILCROW SIGN
Genvejstast: Alt + 0182
Tegnkode: 00B6 fra Unicode(hex)

Under Specialtegn står der " Afsnit "

Sådan ser det ud hvis I kan se det :¶

Hvordan kan jeg fjerne dette tegn så jeg er fri for at

se på det når jeg skriver please ?

Mvh Kim

Fra : Lars E. P.

Dato : 14-11-07 18:41

Wed, 14 Nov 2007 18:08:11 +0100, skrev "Kim" <no@way.dk> :

> [...]
>
>Under Specialtegn står der " Afsnit "
>
>Sådan ser det ud hvis I kan se det :¶
>

>Hvordan kan jeg fjerne dette tegn så jeg er fri for at

Tryk på den knap i en af dine værktøjslinjer der har et tilsvarende
udseende - så forsvinder de

Hilsen Lars