Allonge og håndpantsætningserklæring
Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 15-11-07 18:41

Kære eksperter

Jeg købte en lejlighed sidste år, og stod selv for at udarbejde (med kyndig
hjælp) skøde og få de rigtige stempler osv. Alt iorden. Nu et år efter skriver
det advokatfirma der er tilknyttet vores boliger (der er en blanding af ejer- og
lejeboliger), at der er noget papirarbejde jeg aldrig fik klaret.

De skriver:

"Der skal udfærdiges allonge og håndpantsætningserklæring til eksisterende
ejerpantebrev, stort 10.000,-"

Kan ikke lige gennemskue hvad det skulle være for et pantebrev, men det kan
nogen af jer måske forklare mig?

Advokaten tilbyder "venligst" at klare ærterne for 1600,- incl. moms, men de
penge vil jeg da gerne spare

Nogen der kan kaste lidt lys ove sagen, og evt. linke til en "standardsmøre" jeg
kan udfylde?

Må se at få gravet mappen med boligrelateret info frem.

På forhånd tak.

--
Mvh, Kim Voss Schrader

Fra : Christian R. Larsen

Dato : 16-11-07 08:35

http://www.blanketkiosken.dk/shop/allonge-og-haandpantsaetningserklaering-486p.html

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 16-11-07 15:36

Hej!

Christian R. Larsen wrote:
> http://www.blanketkiosken.dk/shop/allonge-og-haandpantsaetningserklaering-486p.html

Kan jeg ikke modificere denne lidt, og spare de klejner?

http://www.ef1386.dk/projekter/salg_af_krg35_5sal/haandpant_22.pdf

--
Mvh, Kim Voss Schrader