Vejledning til brevafstemning
Fra : Susanne

Dato : 13-11-07 22:44

Er der nogle der kan hjælpe mig ved at svare på hvad der står på forsiden af
den blå konvolut man får udleveret når man brevstemmer?
- Altså reglerne for hvad man skal skrive i felterne....

Mvh.
Susanne.

også postet i forbruger- og politikgruppen men dette er måske ifølge den
vejledning jeg fik i forbrugergruppen den rigtigste gruppe at stille
spørgsmålet i...

Fra : Ann

Dato : 14-11-07 19:06

On 13 Nov., 22:43, "Susanne" <klmn2...@hotmail.com> wrote:
> [...]
>
> også postet i forbruger- og politikgruppen men dette er måske ifølge den
> vejledning jeg fik i forbrugergruppen den rigtigste gruppe at stille

Hej Susanne

Der står

"Stemmeseddel til folketingsvalg"

Vil du vide mere om reglerne kan du læse her:

hilsen

Ann

Fra : Susanne

Dato : 15-11-07 22:32

"Ann" <ecj@ofir.dk> skrev "..."

Der står

"Stemmeseddel til folketingsvalg"

Vil du vide mere om reglerne kan du læse her:

hilsen

Ann

Mange tak, jeg fandt via dit link frem til en anden bekendtgørelse om
bedømmelse af brevstemmesedler (
https://www.retsinformation.dk/Forms/R0710.aspx?id=11336 ) og fik svaret
dér - min stemmeseddel var heldigvis ikke ugyldig som jeg havde frygtet