Må man sælge sin stemme?
Fra : Brian Larsen

Dato : 24-10-07 17:20

I anledning af det kommende folketingsvalg kom jeg til at tænke på om
det er lovligt at sælge sin stemme?
Politikerne prøver jo regelmæssigt at influere de stemmeberettigede
med morgenbrød, løfter osv.
Så er der noget juridisk galt i at melde blankt ud og f.eks prøve at
sælge sin stemme på qxl, DBA, eBay eller lignende?

--
// brian - SV1000S K6

Fra : Holst

Dato : 24-10-07 17:25

Brian Larsen wrote:

> [...]
> Så er der noget juridisk galt i at melde blankt ud og f.eks prøve at
> sælge sin stemme på qxl, DBA, eBay eller lignende?

Måske skulle du kigge lidt længere op og læse svarene, som dog ikke
giver noget svar, på et indlæg skrevet af en BRIAN Lund LARSEN.

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 24-10-07 17:30

Holst skrev:

>Måske skulle du kigge lidt længere op og læse svarene, som dog ikke giver
>noget svar, på et indlæg skrevet af en BRIAN Lund LARSEN.

det er længere nede.

--
Ivan V. Klattrup
http://klattrup.dk

Fra : Henning Lund

Dato : 25-10-07 18:25

Ivan V. Klattrup tastede:

> det er længere nede.

Det er ingen af delene, det kommer an på hvordan folk indstiller
deres newsreader til at sortere meddelelserne, sjovt nok tænker
ingen på det

--
Mvh Henning Lund
http://www.sitecenter.dk/freespace/ med bla. lidt til salg.

Fra : Brian Larsen

Dato : 24-10-07 17:44

On 24 Okt., 18:25, Holst <newsno...@shelter.dk> wrote:

> Måske skulle du kigge lidt længere op og læse svarene, som dog ikke
> giver noget svar, på et indlæg skrevet af en BRIAN Lund LARSEN.

Jeg postede det overstående indlæg via google groups lang tid før det
andet, men da det aldrig dukkede op antog jeg at det var gået tabt og
benyttede en rigtig usenet klient til det andet.

Beklager.

--

// brian - SV1000S K6

Fra : Martin Jørgensen

Dato : 24-10-07 18:36

FBrian> I anledning af det kommende folketingsvalg kom jeg til at
FBrian> tænke på om det er lovligt at sælge sin stemme?
FBrian> Politikerne prøver jo regelmæssigt at influere de
FBrian> stemmeberettigede med morgenbrød, løfter osv. Så er der
FBrian> noget juridisk galt i at melde blankt ud og f.eks prøve at
FBrian> sælge sin stemme på qxl, DBA, eBay eller lignende?

Tror jeg ikke. Men jeg tror at dit problem er at ingen er dumme nok
til at betale for noget som de ikke er sikker på at du opfylder. Og
ingen kan se hvem du stemmer på i stemme-boksen.

Best regards
Martin Jørgensen