ECE regulativ?
Fra : Thomas Eg Jørgensen

Dato : 24-10-07 14:51

Hej,

Sidder og grubler over en sætning i:
http://www.fstyr.dk/graphics/Synkron-Library/Faerdselsstyrelsen/Dok/Vejledninger/Syn_og_omsyn/kap07.pdf

Der står i afsnit 7.02.001 stk 1 at:
"Brændstofbeholder skal være fremstillet af ikke brændbart materiale eller
opfylde de konstruktive bestemmelser i annex 5 til ECE-regulativ nr. 34.
Alternativt kan brændstofbeholdere fremstillet af plast godkendes, såfremt
de opfylder de konstruktive bestemmelser om brandbestandighed i bilag I,
punkt 6.3.5, i direktiv 70/221/EØF som ændret ved 2000/8/EF, eller annex 5
til ECE-regulativ nr. 34."

Så er det store spørgsmål, hvor finder jeg "annex 5 til ECE-regulativ nr 34"
eller nogen af de andre dokumenter der nævnes....google giver mig desværre
ikke megen hjælp

Anyone?

På forhånd tak...

MVH
Thomas

Fra : Jubii

Dato : 24-10-07 15:00

"Thomas Eg Jørgensen" <thomas@hest.notaplan.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> 34"
> eller nogen af de andre dokumenter der nævnes....google giver mig desværre

Og de dokumenter ligger ikke hos færdselsstyrelsen. Ellers må de jo kunne
henvise til dem.
Er det egentlig jura, at du ikke kan finde et dokument? Jura ville være at
tolke dele i det dokument.

Fra : Thomas Eg Jørgensen

Dato : 24-10-07 15:10

"Jubii" <gruntsaver@jubii.dk> wrote in message

> Og de dokumenter ligger ikke hos færdselsstyrelsen. Ellers må de jo kunne
> henvise til dem.

Njea, det er jo netop det de ikke gør Eller rettere: Jeg kan i hvertfald
ikke finde dem....

> Er det egentlig jura, at du ikke kan finde et dokument? Jura ville være at
> tolke dele i det dokument.

Fair nok, håbede blot at nogen herinde kunne smide et link efter mig hvor
jeg kunne finde de dokumenter der ligger til grund for den aktuelle
lovgivning...

MVH
Thomas

Fra : Jubii

Dato : 24-10-07 15:34

> [...]
>>

> Fair nok, håbede blot at nogen herinde kunne smide et link efter mig hvor
> jeg kunne finde de dokumenter der ligger til grund for den aktuelle

Må jeg anbefale dk.teknik.bil?
Eller dk.fritid.bil, alt efter hvad du synes fundatsen www.usenet.dk siger
dig.