Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Flot præsentation
Fra : lehd

Dato : 13-07-01 10:50

http://home6.inet.tele.dk/skov/

Denne side er den flotteste af slagsen jeg har set, husker ikke om linket
til den stammer her fra gruppen.
men den er absolut et besøg værd.
mvh Kirsten Lehd

Fra : Erik Aalund

Dato : 13-07-01 12:11

Nedenstående links er til én af de bedste "amatør" fotografer. En meget
seriøs fotograf, som har vundet mange priser gennem tiderne.

Det er helt sikkert en side der er værd at besøge, hvis man vil lade sig
inspirere.

--
Erik Aalund
Esbjerg

Fra : Jan Jespersen

Dato : 13-07-01 12:10

"lehd" <lehd@slaegt.dk> wrote in message
> http://home6.inet.tele.dk/skov/
>
> Denne side er den flotteste af slagsen jeg har set, husker ikke om linket
> [...]

Ja Søren Skov er en kanon fotograf. Han kan det med billeder af mennesker.Og
hjemmesiden er utrolig flot.

En ting der slog mig. Der er ikke et eneste billede i "højkants format" Mon
det er bevidst, for at give galleriet et ensartet look, eller er det ikke
hans stil?

Mvh
Jan

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 13-07-01 12:18

"Jan Jespersen" <jjesp@worldonline.dk> wrote in message

> En ting der slog mig. Der er ikke et eneste billede i "højkants format"
Mon
> det er bevidst, for at give galleriet et ensartet look, eller er det ikke
> hans stil?

Hmm, er der ikke??

Jeg synes da at have set, at mange af billederne netop er højformat...

Fra : Jan Jespersen

Dato : 13-07-01 12:28

> "Jan Jespersen" <jjesp@worldonline.dk> wrote in message

> Mon
>
> Hmm, er der ikke??
>
> Jeg synes da at have set, at mange af billederne netop er højformat...

Jo du har ret. Jeg må lære at kigge rigtig efter inden jeg skriver. Havde
kun kigget på thumbnails-oversigterne.
Mvh
Jan