2.000 MacBook Pro med Vista til TDC
Fra : Esben

Dato : 11-11-07 18:43

Det er ganske vist:

I morgen får TDC 2.000 MacBook Pro maskiner leveret med Vista
installeret. (Ingen Mac OS, Bootcamp el. lign)

Spændende at Apple er blevet en stor PC-leverandør...

Ham jeg hørte det fra sagde at det var sandt, hvad der iøvrigt blev
skrevet: at ingen kørte Vista hurtigere..

vh esben

dbareudeladmig@get2net.dk
udelad udelad

Fra : Henrik

Dato : 11-11-07 18:59

On 2007-11-11 18:42:40 +0100, esha@nospamget2net.dk (Esben) said:

> [...]
>
> Ham jeg hørte det fra sagde at det var sandt, hvad der iøvrigt blev
> skrevet: at ingen kørte Vista hurtigere..

Suk..

Tænk hvis man købte en Farrari og inisteret på at den skulle leveres
med en 1.4L WV motor..

Henrik

Fra : Esben

Dato : 11-11-07 19:05

Henrik <dykRE@MOVEmil.dk> wrote:

> Suk..
>
> Tænk hvis man købte en Farrari og inisteret på at den skulle leveres
> med en 1.4L WV motor..

en Rolls-Royce er rar at køre i, men kan sikkert også trække en traktor,
der er gået i stå...

vh esben

dbareudeladmig@get2net.dk
udelad udelad

Fra : Frank E. N. Stein

Dato : 11-11-07 19:04

Esben skrev:
> [...]
>
> Ham jeg hørte det fra sagde at det var sandt, hvad der iøvrigt blev
> skrevet: at ingen kørte Vista hurtigere..

Jeg fik min MacPro til at køre Vista på. Jeg er ikke utilfreds.

Fra : Hans Hüttel

Dato : 11-11-07 19:59

In article <4737441c$0$2096$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk>,
"Frank E. N. Stein" <flatus@mail.is> wrote:

> Jeg fik min MacPro til at køre Vista på. Jeg er ikke utilfreds.

Jeg bliver mere og mere målløs. Jeg havde håbet, at min tidligere
beretning fra det virkelige liv (om HTX-eleven, der ikke kendte Mac OS X
og havde to slags Windows på sin MacBook) var en enlig svale.

Hvorfor ikke bare købe en "almindelig" PC?

Hans

Fra : Esben

Dato : 11-11-07 20:03

Hans Hüttel <hanshuttel@mac.com> wrote:

> [...]
> og havde to slags Windows på sin MacBook) var en enlig svale.
>
> Hvorfor ikke bare købe en "almindelig" PC?

Fordi det er den hurtigste maskine med den bedste hardware, måske...?

vh esben

dbareudeladmig@get2net.dk
udelad udelad

Fra : Frank E. N. Stein

Dato : 11-11-07 20:16

Hans Hüttel skrev:

> Jeg bliver mere og mere målløs. Jeg havde håbet, at min tidligere
> beretning fra det virkelige liv (om HTX-eleven, der ikke kendte Mac OS X
> og havde to slags Windows på sin MacBook) var en enlig svale.

Jeg har tre slags Windows, en Linux og en Mac OS på min.

> Hvorfor ikke bare købe en "almindelig" PC?

Den kan ikke køre Mac OS.

Fra : Lyrik

Dato : 11-11-07 20:01

On Sun, 11 Nov 2007 19:04:12 +0100, Frank E. N. Stein <flatus@mail.is>
wrote:

> Jeg fik min MacPro til at køre Vista på. Jeg er ikke utilfreds.
Tør man spørge hvorfor man helt og aldeles fravælger OS X? Altså hvorfor
man ikke kører bootcamp?

--
Hilsen fra Jens "Lyrik" Bech

Fra : Esben

Dato : 11-11-07 20:13

Lyrik <lyrik@fakeheaven.dk> wrote:

> Tør man spørge hvorfor man helt og aldeles fravælger OS X? Altså hvorfor
> man ikke kører bootcamp?

SVJ forstod var det simpelt hen et spørgsmål om harddiskplads, men jeg
tænker det nok også er delvis af sikkerhedsgrunde og for at holde det
simpelt. Hvis Mac OS ikke skal bruges, hvorfor skulle det så ligge
der..?

vh esben

dbareudeladmig@get2net.dk
udelad udelad

Fra : Frank E. N. Stein

Dato : 11-11-07 20:17

Lyrik skrev:

> Tør man spørge hvorfor man helt og aldeles fravælger OS X? Altså hvorfor
> man ikke kører bootcamp?

Det skal man ikke spørge mig om.

Fra : Thorbjørn Ravn Ander~

Dato : 11-11-07 21:25

Lyrik <lyrik@fakeheaven.dk> writes:

> Tør man spørge hvorfor man helt og aldeles fravælger OS X? Altså
> hvorfor man ikke kører bootcamp?

Det er nok supportafdelingen der har nedlagt veto mod den slags.

Muligvis kan udviklerne slippe...
--
Thorbjørn Ravn Andersen "... plus ... Tubular iMacs!"

Fra : Jonas Jalling

Dato : 11-11-07 21:54

Lyrik skrev:
> Tør man spørge hvorfor man helt og aldeles fravælger OS X? Altså hvorfor
> man ikke kører bootcamp?

Deres software kan vel ikke køre på OS X = ingen grund til at bruge
HD-plads på det.
Personligt er jeg utrolig glad for min mac, men jeg er nødt til at køre
windows for at kunne programmere, lave printlayout og simulere kredsløb.

Jonas Jalling

Fra : Adam Sjøgren

Dato : 11-11-07 20:13

On Sun, 11 Nov 2007 19:59:15 +0100, Hans wrote:

> Hvorfor ikke bare købe en "almindelig" PC?

Den har for mange museknapper?

,

--
"Computers are there to save programmers time" Adam Sjøgren
asjo@koldfront.dk

Fra : Hans Jørgen Jakobsen

Dato : 11-11-07 21:56

On Sun, 11 Nov 2007 18:42:40 +0100, Esben wrote:
> [...]
>
> Ham jeg hørte det fra sagde at det var sandt, hvad der iøvrigt blev
> skrevet: at ingen kørte Vista hurtigere..

Du er sikker på at nogen ikke er kommet til at blande noget sammen?

En stor del af medarbejderne har valgt at få en Mac i den tilbudte
medarbejder Pc pakke. Af en eller anden grund er der smidt en
Microsoft office i disse pakker.
/hjj

Fra : Esben

Dato : 12-11-07 00:52

Hans Jørgen Jakobsen <hjj@wheel.dk> wrote:

> [...]
>
> En stor del af medarbejderne har valgt at få en Mac i den tilbudte
> medarbejder Pc pakke. Af en eller anden grund er der smidt en

Ja, manden jeg talte med var ham der havde lavet (en del af)
test-forabejdet hos leverandøren, som selvfølgelig er en større spiller
på det marked.

Han havde også købt en ny iMac og var vild med den - til Vista...

Det er nu komisk når man er mac-fan - men har var virkeligt vild med
Apples hardware...

vh esben

dbareudeladmig@get2net.dk
udelad udelad