FireFox siger den allerede er åben
Fra : Storm

Dato : 05-11-07 19:56

Er der nogen der kan give et tip til at få liv i FireFox ved følgende
fejlmelding:

"En kopi af Firefox er allerede åben. Kun en kopi af Firefox kan være
åben ad gangen."

Jeg kiggede efter en preferencefil at slette men fandt den ikke.
Genstart hjalp ikke.

--
Venlig hilsen Nina Storm

Fra : Henrik Münster

Dato : 05-11-07 20:29

Storm <NInzen@ofir.dk> wrote:

> [...]
> åben ad gangen."
>
> Jeg kiggede efter en preferencefil at slette men fandt den ikke.

Hej Nina!
Det er da 100 år siden, du har været her sidst, er det ikke? Har du set
grundigt efter i Dock, om Firefox eller et relateret program er åbent?
Det kan f.eks. være det program, der opdaterer Firefox, når der kommer
nye versioner. Ellers kan du vælge "Afbryd" i æble-menuen [alt-æble-esc]
og se, om der er en Firefox, du kan afbryde. Endelig kan du åbne
Aktivitetsovervågning og lede efter en aktiv proces med Firefox og
derefter slå den ihjel.
--
Henrik Münster
Esbjerg

Fra : Storm

Dato : 05-11-07 21:12

> [...]
> og se, om der er en Firefox, du kan afbryde. Endelig kan du åbne
> Aktivitetsovervågning og lede efter en aktiv proces med Firefox og

Hej Henrik - jo det er vist længe siden. På mit arbejde har vi fået en
rigtig dygtig mac supporter, så der er altid hjælp at få. Men der er kun
sjældent problemer. Dejligt.

God ide at kigge efter i aktivitetsovervågning - det vil jeg prøve når
jeg kommer på arbejde i morgen. Måske har det at gøre med at vi kører på
et image på serveren og den gik ned i dag mens jeg arbejde i Firefox.

Det ærgrer mig bare at jeg ikke selv kan løse sådan en formodentlig
banal ting.

--
Venlig hilsen Nina Storm