Løse forbindelse: 12" iBook mikrofon
Fra : Jørgen Tietze

Dato : 04-11-07 22:22

Hejsa, min nabos mikrofon i hans 12" iBook virker som om den har en løs
forbindelse. Er der nogen der har erfaringer med selv-reparation eller
et godt og billigt værksted omkring Århus?

Jeg fandt flg. guide hvor en gut havde repareret det med lidt tape og
pap - er der nogen som har efaringer med operationen eller kender andre
guides?

<http://www.sterpin.net/uk/ddibookg4uk.htm>

Mikrofonen bruges ofte i forbindelse med Skype og andre
stemmeoptagelser, så det er praktisk at den er en del af computeren, men
er der nogen som har andre ideer til usb-dimser, så kom gerne med et bud
du har erfaring med eller øje til

~ Jørgen