Leopard med airport problemer
Fra : Martin Schultz

Dato : 04-11-07 17:04

Hejsa

Siden jeg opgradere til leopard på min intel macbook har jeg fået et
sjovt problem med mit trådløse netværk.
Lige pludseligt mister den forbindelsen og kan ikke finde nogen trådløse
netværk overhoved (Normalt er der 4-6). Så kan jeg slå airport fra og
til igen og så kan den finde alle netværkene, intet andet hjælper.

Det er sket både hjemme og på studiet. Det er sket 3 gange i løbet af de
sidste par dage.

Nogen der har oplevet det problem før?

Martin
med mindre andet er angivet.

Fra : Michael Holm

Dato : 04-11-07 18:16

Martin Schultz <news2005@adsltips.invalid> wrote:

> [...]
> til igen og så kan den finde alle netværkene, intet andet hjælper.
>
> Det er sket både hjemme og på studiet. Det er sket 3 gange i løbet af de

Det driller også lidt her :( macfixit.com skriver også om det.. og noget
med alle ikke har så høj hastighed, her havde de et forslag om at prøve
og slette nogle filer men så døde mini'en :( er igang med reinstallation
:)

--
Michael Holm - ichat: kiaikido [at] mac.com
http://toitsu.dk - http://alexanderteknik.tk

Fra : Jan Hovard

Dato : 07-11-07 21:30

Michael Holm wrote:
> [...]
Jeg havde samme problem, som forsvandt efter je skiftede kanal. Jeg
måtte prøve flere forskellige før der var bonus.

---JAnH