Automatisk logon.
Fra : Henrik

Dato : 03-11-07 14:31

Hej

Har en iBook G4 som jeg i en periode har haft brug for at have psw på,
nu vil jeg gerne have at den logger på af sig selv, så jeg fjernet
fluebenene i settings, men når jeg starter op vil den stadig have at
jeg logger på, ikke at det er et problem, men hvorfor når jeg nu har
tilladt automatisk log on?

Henrik

Fra : Henrik

Dato : 03-11-07 14:43

On 2007-11-03 14:31:24 +0100, Henrik <dykRE@MOVEmil.dk> said:

> [...]
> fluebenene i settings, men når jeg starter op vil den stadig have at
> jeg logger på, ikke at det er et problem, men hvorfor når jeg nu har

Glem jeg spurgte, det er sq da lidt pinligt..........

System pref -> Konti ->Log on......

Suk

Fra : Erik Richard Sørense~

Dato : 03-11-07 15:14

Henrik wrote:

> Glem jeg spurgte, det er sq da lidt pinligt..........
>
> System pref -> Konti ->Log on......
>
> Suk

Nå, nå.. så slemt er det nu heller 9kke. - Jeg synes, det er værre,
det nummer, jeghar lavet... Når jeg logger ud og ind igen, vil den
pludselig også have password, og jeg kunne ikke forstå det, selvom den
er sat til auto-login ved kun én bruger, - indtil jeg kom til at kigge
på, at jeg havde givet lov til, at 'Gæster må tilslutte...', - og jeg
havde slet ikke bemærket, at 'Gæsteikonet' også er i login vinduet..

"Det første, man bliver blind på, er øjnene..." - "Hwa?" - modificeret
citat fra filemn 'Kan du se,hvad jegkan høre'.

mvh. Erik Richard