Bedste msn klient til mac
Fra : Martin Schultz

Dato : 31-10-07 14:58

Hejsa

Jeg spekulerede på hvad i fortrækker som msn messenger klient til mac?

Jeg startede med den officielle fra microsoft, den var egentlig ok men
understøtter ikke offline beskeder, så ud med den. Lige nu bruger jeg
adium, den er ok men jeg er ikke så vild med brugergrænsefladen.

Er der andre klienter der kan anbefales?

Martin
--
Besøg http://poltek.blogspot.com hvor jeg skriver om politiske
og tekniske nyheder!

Fra : Peter Farsinsen

Dato : 31-10-07 15:02

Martin Schultz wrote:

> Jeg spekulerede på hvad i fortrækker som msn messenger klient til mac?

Adium ;)

> Jeg startede med den officielle fra microsoft, den var egentlig ok men
> understøtter ikke offline beskeder, så ud med den. Lige nu bruger jeg
> adium, den er ok men jeg er ikke så vild med brugergrænsefladen.

Er du opmærksom på, at du har ekstremt mange muligheder for at
konfigurere brugergrænsefladen? Man kan ikke bare konfigurere de
medfølgende skins, man kan også hente et hav af andre skins via AdiumXtras.

> Er der andre klienter der kan anbefales?

Pas.

--
Peter Farsinsen
fornavn@efternavn.dk

Fra : Jesper

Dato : 31-10-07 17:51

Martin Schultz <news2005@adsltips.invalid> wrote:

> [...]
> adium, den er ok men jeg er ikke så vild med brugergrænsefladen.
>
> Er der andre klienter der kan anbefales?

aMSN, den kan noget mere.
--
Jesper
- Man skal ikke sparke til et flyselskab hvis fly ligger ned

Fra : Bendt Lynge

Dato : 01-11-07 22:37

On 2007-10-31 14:58:00 +0100, Martin Schultz <news2005@adsltips.invalid> said:

> [...]
> adium, den er ok men jeg er ikke så vild med brugergrænsefladen.
>
> Er der andre klienter der kan anbefales?

AdiumX eller Mercury

Bendt