Mich. Ottosen <cykelstativ@invalid.dk> wrote:
> Thomas von Hassel <thomas_lists@elements.dk> wrote:
>
>
> > tja, apple har "drop in" garanti, dvs. enten så sender du til service
> > værksted, afleverer hos en forhandler som f.eks. fona, eller afleverer
> > selv. Det er ved at være noget tid siden de tilbød af afhente.
>
> Tak, Thomas.
> 1) drop in har jeg ikke læst om, men på den anden side læser jeg
> sjældent manualer og sådan noget. Så det er helt min egen skyld, at jeg
> lever i uvidenhed. På dette punkt
> 2) jo, forhandleren har vel pligt iflg. købeloven. Men det tager jo nok
> meget, meget længere tid. Øv.
> 3) jo, længe siden, men jeg har jo osse været med siden ca. 1990 på
> Mac-siden
>
> Sætter min lid til, at værkstedet i Vejle kan fikse (en lodning på?)
> maskinen, men s jeg venter. Har du nogen erfaringer i den retning? (jeg
> fornemmer at du arbejder prof med mac'er)
Jeg gætter på det er Service Partner Danmark du er blevet henvist til ?
.... lad os bare sige at de ikke kan blive værre end InfoCare ;)
Nej, de er ok, og det er InfoCare som sådan også, vi må bare leve med
Apple i sidste ende og hvis de ikke kan levere f.eks. reservedele jammen
så må vi jo bare vente.
/thomas