CDCARDS i mit home dir
Fra : Palle Jensen

Dato : 29-10-07 20:08

Hej,

Fra tid til anden duker der en folder op i mit home dir der hedder "CDCARDS"

Mappen er ganske tom. Men jeg kan ikek finde ud af hvorfor den dukker
op igen. Jeg har haft slettet den et par gange.

Når jeg googler bliver jeg ikke specielt klogere

Nogle der har et bud?

--
Venlig hilsen / Best regards
Palle Jensen

Fra : Torben Koch

Dato : 29-10-07 22:03

Palle Jensen <laboratoriexGEORGE.W.BUSH@gmail.com> wrote:
> [...]
> op igen. Jeg har haft slettet den et par gange.
>
> NÃ¥r jeg googler bliver jeg ikke specielt klogere

Nemadgang.dk - CD kort - Digital Signatur

--
venlig hilsen/best regards:
Torben Koch

Fra : Palle Jensen

Dato : 29-10-07 22:22

On 2007-10-29 22:03:02 +0100, me@somewhere.int (Torben Koch) said:

> Nemadgang.dk - CD kort - Digital Signatur

Som jeg også lige har haft gang i....

Perfekt. Takker.