Leopard installation færdig?
Fra : KentBM

Dato : 27-10-07 20:37

Jeg hentede min version af Leopard hos TNT i dag.

I med disken og i gang med installation oven i Tiger. På et tidspunkt er
der et punkt, hvor det var nødvendigt med internet adgang og da jeg ikke
var hjemme og ikke kunne logge på, hvor jeg var klappede jeg maskinen
sammen og kørte til et sted med internet adgang.

Fremme åbnede jeg maskinen igen og fik sat det trådløse netværk op.
Efter et stykke tid kom installationen til et punkt, hvor det var noget
med indstillinger og en boks, hvor der stod dette kunne tage et stykke
tid (på engelsk). Efter maskinen ikke var kommet længere efter en time,
restartede jeg maskinen og nu er jeg i tvivl om Leopard er korrekt
installeret? Maskinen virker og jeg har fået skiftet grænsefladen til
dansk, men ellers er min reaktion kun et "nå, var det det?".

Så hvad nu?

--

Kent

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 27-10-07 20:41

KentBM <kentF_JERNmagnussen@aim.com> wrote:

> [...]
> installeret? Maskinen virker og jeg har fået skiftet grænsefladen til
> dansk, men ellers er min reaktion kun et "nå, var det det?".

Den skal kun bruge internetadgang til registreringen .. men det er først
efter at alt er installeret ...

/thomas

Fra : KentBM

Dato : 27-10-07 21:38

Thomas von Hassel wrote:
> Den skal kun bruge internetadgang til registreringen .. men det er først
> efter at alt er installeret ...

Det lyder godt. Der er formodentligt også en enkelt eller to, som skal
have forbindelse til Apple i dag.

--

Kent

Fra : Henrik Münster

Dato : 27-10-07 21:28

KentBM <kentF_JERNmagnussen@aim.com> wrote:

> Maskinen virker og jeg har fået skiftet grænsefladen til
> dansk, men ellers er min reaktion kun et "nå, var det det?".
>
> Så hvad nu?

Bevares, det er jo kun en evolution og ikke en revolution. Alligevel er
der nu mange smarte nyheder. Hvis man ikke ved, hvor der findes, kan man
selvfølgelig let blive skuffet. Prøv at se den video, hvor Apple viser
mange af de nye funktioner. Den er ganske interessant:

<http://www.apple.com/dk/macosx/guidedtour/large.html>
--
Henrik Münster
Esbjerg

Fra : KentBM

Dato : 27-10-07 21:40

Henrik Münster wrote:
> [...]
> selvfølgelig let blive skuffet. Prøv at se den video, hvor Apple viser
> mange af de nye funktioner. Den er ganske interessant:

Jeg så det forleden og var ganske imponeret, så måske skulle jeg lige se
den igen.

I dag bruger jeg Thunderbird på grund af den manglende stavekontrol i
Mail. Er der egentlig grund til at forsætte med Thunderbird. Nu skulle
der jo være kommet danske stavekontrol med Leopard?

--

Kent