Leopard - kom med posten i formiddags
Fra : Jesper Mehlsen

Dato : 26-10-07 12:35

Hej

Så blev det d. 26., og jeg havde bestilt min nye Leopard gennem Apple
Store for en uges tid siden. Sørme om ikke et fragtfirma bankede på
døren kl 10.00 med min pakke med Mac OS X Leopard :) Dejlig nemt og
effektivt.

Nu vil jeg gå i gang med at tage backup af mine dokumenter inden jeg
installerer det nye system. Det bliver også dejlig nemt med .mac og min
Idisk som jeg bare smider det hele ud på. Melder tilbage senere om mine
forventninger indfries !

Hilsen Jesper

Fra : Michael Holm

Dato : 26-10-07 12:52

Jesper Mehlsen <jespermehlsenFJERNDETTE@gmail.com> wrote:

> [...]
> installerer det nye system. Det bliver også dejlig nemt med .mac og min
> Idisk som jeg bare smider det hele ud på. Melder tilbage senere om mine

hej, jeg har også lige fået 2 stk!!
Apple var hurtigst

--
Michael Holm - ichat: kiaikido [at] mac.com
http://toitsu.dk - http://alexanderteknik.tk

Fra : Karl Antz

Dato : 26-10-07 16:05

Michael Holm <macsoup@toitsu.dk> wrote:

> hej, jeg har også lige fået 2 stk!!
> Apple var hurtigst

.... og jeg har allerede installeret - og det ser ud til at fungere uden
dikkedarer

--
Karl Antz
Albaniensgade 4,1th