Mus hopper og danser
Fra : Marianne

Dato : 24-10-07 19:00

Hej

Jeg har fået en ny imac - min første - og det går alt i alt OK. Men musen
springer umotiveret rundt på skærmen. Hvad gør jeg ved det? Det er ens
uanset om jeg bruger den medfølgende mac-mus eller en trådløs logitech.

mvh
Marianne

Fra : KentBM

Dato : 24-10-07 19:20

Marianne skrev:
> [...]
> springer umotiveret rundt på skærmen. Hvad gør jeg ved det? Det er ens
> uanset om jeg bruger den medfølgende mac-mus eller en trådløs logitech.
Har du installeret det medfølgende Logitech program?

Du må ind på Logitech.com og finde den nyeste version af Logitech
Control Center til OS X. Det kan muligvis hjælpe. Jeg har selv lidt
problemer med min Logitech V470.

http://www.versiontracker.com/dyn/moreinfo/macosx/14421

--

Kent

Fra : Lyrik

Dato : 24-10-07 19:59

On Wed, 24 Oct 2007 20:00:25 +0200, Marianne <handel@fjerndettelundbak.dk>
wrote:

> [...]
> springer umotiveret rundt på skærmen. Hvad gør jeg ved det? Det er ens
> uanset om jeg bruger den medfølgende mac-mus eller en trådløs logitech.

Det lyder ikke så godt. Når det er to forskellige mus, så ligger fejlen
nok ikke i musen. Prøv at gå ind i "systemindstillinger" og tryk på
"tastatur & mus" prøv at stille på det her.
Hvis der ikke er forbedring, så ville jeg melde fejlen til Apple.

NB. "Systemindstillinger" kan du finde ved at trykke på "Det hvide
forstørrelsesglas i det blå punkt" øverst i højre hjørne og skrive
"systemindstillinger." Godt råd: vend dig til at bruge denne funktion når
du skal finde noget.

--
Hilsen Jens Erik Bech
lyrik@heaven.dk

Fra : Michael Holm

Dato : 24-10-07 21:44

> [...]

> springer umotiveret rundt på skærmen. Hvad gør jeg ved det? Det er ens
> uanset om jeg bruger den medfølgende mac-mus eller en trådløs logitech.

det kan sagtens være fordi du ikke bruger musemåtte eller den musemåtte
du har er for spejl agtig - på jobbet delte IT sikkerhedsafdel. nye
musemåtter ud, hvor der stod råd om IT sikkerhed, problemet var bare at
alle de mus der ikke havde kugle med lys, spejlede sig i måtten - så jeg
havde flere i tlf. som sagde at deres mus var gået i stykker )

--
Michael Holm - ichat: kiaikido [at] mac.com
http://toitsu.dk - http://alexanderteknik.tk

Fra : Thorbjørn Ravn Ander~

Dato : 24-10-07 21:58

macsoup@toitsu.dk (Michael Holm) writes:

> det kan sagtens være fordi du ikke bruger musemåtte eller den musemåtte
> du har er for spejl agtig - på jobbet delte IT sikkerhedsafdel. nye

Eller har farveflader der forvirrer.

Det har jeg set herhjemme.

Det skete i de dage i november engang
at de første dataloger satte julen igang...

Fra : Henrik Enslev

Dato : 24-10-07 22:11

> Eller har farveflader der forvirrer.
>
> Det har jeg set herhjemme.

Det kan evt. klares ved at vende bunden op, hvis der er en sort ensartet
bund.

--
Henrik Enslev (2200)
henske snawel a e-mand punktum dk

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 24-10-07 22:44

Michael Holm <macsoup@toitsu.dk> wrote:

> [...]
> alle de mus der ikke havde kugle med lys, spejlede sig i måtten - så jeg
> havde flere i tlf. som sagde at deres mus var gået i stykker )

Er du endegyldigt blevet indrullet i KUA's centrale monster?

Fra : Marianne

Dato : 25-10-07 17:48

> Er du endegyldigt blevet indrullet i KUA's centrale monster?
>
> --
> Morten Reippuert Knudsen <http://blog.reippuert.dk>
>
> Merlin Works CR-3/2.5 & Campagnolo Chorus 2007.

Ja

Og nu prøver jeg fra en ende af at få tingene til at du'!

mvh
marianne

Fra : Lyrik

Dato : 24-10-07 22:05

On Wed, 24 Oct 2007 22:43:47 +0200, Michael Holm <macsoup@toitsu.dk> wrote:

> [...]
> alle de mus der ikke havde kugle med lys, spejlede sig i måtten - så jeg
> havde flere i tlf. som sagde at deres mus var gået i stykker )
Selvfølgelig-klask!, (slår sig sigende for panden) Du har ganske givet
ret! Vi havde en musemåtte på arbejdet der fik musen til at opføre sig ret
så spastisk.

--
Hilsen Jens Erik Bech
lyrik@heaven.dk