DAB i iTunes
Fra : Kell Christensen

Dato : 21-10-07 09:20

Mine DR DAB kanaler er pludselig uvirksomme.
Fik dem nok for mere end et år siden som en pakke med alle kanaler.
Kan nogen sige mig hvor de findes.

mvh Kell

Fra : Kell Christensen

Dato : 21-10-07 12:49

Kell Christensen <4200@info.dk> wrote:

> Mine DR DAB kanaler er pludselig uvirksomme.
> Fik dem nok for mere end et år siden som en pakke med alle kanaler.
> Kan nogen sige mig hvor de findes.

Det kan jeg...

http://www.blumenreich.dk/dr/afspil-dr-i-itunes-mac.html

Kell

Fra : thohei

Dato : 22-10-07 20:39

Dejligt. Men hvordan virker det. Har prøvet at lægge dem i iTunes
under radio, men kan ikke finde dem bagefter.
Mvh,
Thomas

Fra : thohei

Dato : 22-10-07 21:06

On Oct 22, 9:38 pm, thohei <heine...@mail.dk> wrote:
> Dejligt. Men hvordan virker det. Har prøvet at lægge dem i iTunes
> under radio, men kan ikke finde dem bagefter.
> Mvh,
> Thomas

Ok, jeg ER dum. De har lagt sig i musiklisten - ikke i radiolisten.
Beklager.

Fra : Kell Christensen

Dato : 23-10-07 12:27

thohei <heinesen@mail.dk> wrote:

> Ok, jeg ER dum. De har lagt sig i musiklisten - ikke i radiolisten.
> Beklager.
> Thomas

Skulle gerne virke - langt bedre kvalitet end alm. radio over Stofa
Kyl originalerne i iTunesmappen.

Kell

Fra : Niels Jørgen Kruse

Dato : 23-10-07 19:14

Kell Christensen <4200@info.dk> wrote:

> Skulle gerne virke - langt bedre kvalitet end alm. radio over Stofa
> Kyl originalerne i iTunesmappen.

Jeg modtager dem i 32 Kbit/s. (Ifølge Aktivitetsovervågning.) Gør jeg
noget forkert?

Fra : thohei

Dato : 24-10-07 07:41

> Skulle gerne virke - langt bedre kvalitet end alm. radio over Stofa
> Kyl originalerne i iTunesmappen.
>
> Kell

Men mangler der ikke nogen? News, sport, kultur etc?

Thomas

Fra : Kell Christensen

Dato : 27-10-07 21:07

> Men mangler der ikke nogen? News, sport, kultur etc?
>
> Thomas

Tør ikke sige hvor mange der er i alt - Lytter kun P1-2-4 + Klassisk,
resten er røget ud.

Kell