Step by Step..
Fra : Henrik

Dato : 17-10-07 09:23

Hej NG'er

Hvor er det jeg finder de forskellige step by step anvisninger for rep af
f.eks. iBook.

Historiken.

En af minne kollegaer har en iBook hvor det optiske drev er gået i udu, så
ville jeg se om skiftet var lige til, for så ville jeg måske byde på den..

Hilsen Henrik

Fra : Jon

Dato : 17-10-07 09:58

www.pbfixit.com

> Historiken.

Mener du noe slikt som http://www.macmothership.com/, eller mener du
MacTracker (programmet)?

> En af minne kollegaer har en iBook hvor det optiske drev er gået i udu, så
> ville jeg se om skiftet var lige til, for så ville jeg måske byde på den..

Hvis man holder tungen rett i munnen og skruene i orden mens man
demonterer, så går det nok godt - men litt innviklet er det. (Men nevnte
nettsted har laget maler for ark med fargede felter til å legge de ulike
skruer på, og det hjelper.)

Lykke til.
--
/Jon
echo 36199371860304980107073482417748002696458P|dc

Fra : Henrik

Dato : 17-10-07 10:59

"Jon" <see_signature@mac.com.invalid> wrote in message

> [...]
> demonterer, så går det nok godt - men litt innviklet er det. (Men nevnte
> nettsted har laget maler for ark med fargede felter til å legge de ulike

Hej Jon

det var lige den jeg søgte. Tak for hjælpen.

Hilsen Henrik|

Fra : Jon

Dato : 17-10-07 11:15

Henrik <fjern@mig.dk> wrote:

> det var lige den jeg søgte. Tak for hjælpen.

HTH

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 17-10-07 19:10

<http://www.ifixit.com/Guide/>