Nye Macbooks??
Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 14-10-07 22:38

Hej

Man kan jo blive ved med, at vente på nyt for der kommer hele tiden
nyt.. MEN.. hvis det handler om, at vente 2 uger ekstra så gør jeg
gerne det..

Mon der er hold i:

http://www.thinksecret.com/news/0710macbookrev.html

--
Martin Johansen [6000]
http://tuxx.dk

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 14-10-07 22:46

Martin Johansen [6000] <martinlj@tiscali.dk> wrote:

> [...]
>
> Man kan jo blive ved med, at vente på nyt for der kommer hele tiden
> nyt.. MEN.. hvis det handler om, at vente 2 uger ekstra så gør jeg

Dem der ved noget vil ikke sige noget ... og alle andres gæt er lige så
godt som dit :)

/thomas

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 14-10-07 23:09

>Dem der ved noget vil ikke sige noget ... og alle andres gæt er lige så
>godt som dit :)

Hvem ved noget som jeg skal til, at bestikke for, at få et svar??

Vil helt ærligt få det mærkeligt hvis jeg købte en nu og så om 2 uger
holder Jobs konference hvor de nye presenteres...

--
Martin Johansen [6000]
http://tuxx.dk

Fra : Michael Holm

Dato : 14-10-07 23:50

> Hvem ved noget som jeg skal til, at bestikke for, at få et svar??
>
> Vil helt ærligt få det mærkeligt hvis jeg købte en nu og så om 2 uger
> holder Jobs konference hvor de nye presenteres...

vent dog til Leopard officielt er frigivet, så sparer du de penge - der
skulle jo gerne ske i okt. her...

--
Michael Holm - ichat: kiaikido [at] mac.com
http://toitsu.dk - http://alexanderteknik.tk

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 15-10-07 13:38

>vent dog til Leopard officielt er frigivet, så sparer du de penge - der
>skulle jo gerne ske i okt. her...

Ja selvfølgelig.. men det var Macbook's, ikke Leopard jeg snakkede om

--
Martin Johansen [6000]
http://tuxx.dk

Fra : Jon

Dato : 15-10-07 14:14

> Ja selvfølgelig.. men det var Macbook's, ikke Leopard jeg snakkede om

Men man kan jo ta med seg det man kan få!
--
/Jon
echo 36199371860304980107073482417748002696458P|dc

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 15-10-07 14:21

On Mon, 15 Oct 2007 15:14:25 +0200, see_signature@mac.com.invalid
(Jon) wrote:

>Men man kan jo ta med seg det man kan få!

Ja. Men jeg har nu ventet i 3 måneder på Leopard og venter stadig. Jeg
vil under ingen omstændigheder købe før den kommer.

Men hvis der 2 uger efter Leopard kommer nyt hardware så vil jeg gerne
lige have det med

--
Martin Johansen [6000]
http://tuxx.dk

Fra : Jon

Dato : 15-10-07 14:58

Martin Johansen [6000] <martinlj@tiscali.dk> wrote:

> Ja. Men jeg har nu ventet i 3 måneder på Leopard og venter stadig. Jeg
> vil under ingen omstændigheder købe før den kommer.

Helt enig.

> Men hvis der 2 uger efter Leopard kommer nyt hardware så vil jeg gerne
> lige have det med

Det vet man altså ikke, men det er ting som tyder på at MacBook er moden
for en oppdatering, om ikke annet så for å friske opp salget før jul.

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 15-10-07 15:19

>Det vet man altså ikke, men det er ting som tyder på at MacBook er moden
>for en oppdatering, om ikke annet så for å friske opp salget før jul.

Det er også hvad jeg kan læse rundt omkring..

Svært

--
Martin Johansen [6000]
http://tuxx.dk

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 14-10-07 23:53

> Hvem ved noget som jeg skal til, at bestikke for, at få et svar??
>
> Vil helt ærligt få det mærkeligt hvis jeg købte en nu og så om 2 uger
> holder Jobs konference hvor de nye presenteres...

sådan er livet. Hvis man bliver ved med at vente på det næste nye så får
man aldrig noget. Og hvis der kommer updateringer så bliver det
speedbumps .. ikke noget der gør din maskine forældet fra den ene dag
til den anden.

Hvis du står og mangler så køb nu, ellers så vent.

Du kan også chekke:

<http://buyersguide.macrumors.com/#MacBook>

/thomas

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 15-10-07 13:41

>sådan er livet. Hvis man bliver ved med at vente på det næste nye så får
>man aldrig noget.

Nemlig. Det kunne være skrevet af undertegnede.

Men nu er jeg ikke typen der laver et dyrt indkøb hvis næste model er
lige rundt om hjørnet. IMHO vil det være hul i hovedet, at bruge 8kilo
"nu" hvis jeg om 3 uger kan bruge 8kilo på en nyere model.

Hvis jeg derimod vidste, at den først blev opdateret til foråret så
havde jeg ingen betænkligheder.

> Og hvis der kommer updateringer så bliver det
>speedbumps .. ikke noget der gør din maskine forældet fra den ene dag
>til den anden.

Hvad med Santa Rosa? X3100? Tynere kabinet?

Ja rygterne er mangfoldige.

><http://buyersguide.macrumors.com/#MacBook>

Det var der jeg startede ud og fik sået al min tvivl.

--
Martin Johansen [6000]
http://tuxx.dk

Fra : Martin Bredthauer

Dato : 17-10-07 07:13

Martin Johansen [6000] <martinlj@tiscali.dk> wrote:

> Hvad med Santa Rosa? X3100? Tynere kabinet?

og måske hybrid-harddiske? (Kræver at 10.5 understøtter det - gør
Leopard mon det?)

--
Mvh Martin

Fra : Jon

Dato : 15-10-07 13:34

Martin Johansen [6000] <martinlj@tiscali.dk> wrote:

> Hvem ved noget som jeg skal til, at bestikke for, at få et svar??

Steve Jobs. Men han har det han trenger. Selv innad i Apple er det
meget (og jeg mener _meget_!) få som vet slikt før produktet er i
hyllene. Forhandlerne vet like lite som deg og meg.

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 15-10-07 13:42

>Steve Jobs. Men han har det han trenger. Selv innad i Apple er det
>meget (og jeg mener _meget_!) få som vet slikt før produktet er i
>hyllene. Forhandlerne vet like lite som deg og meg.

Jeg forstår godt Apple - hvis de sagde nu, at om 14 dage kommer den
nye model så ville ingen købe en gammel model nu.

Men jeg forstår også godt mig selv.. hehe

--
Martin Johansen [6000]
http://tuxx.dk