MacBook og Logitech V470 bluetooth
Fra : KentBM

Dato : 14-10-07 15:40

Jeg har købt en Logitech V470 Bluetooth mus og et Apple Bluetooth
tastatur. Tastaturet virker fint, men Logitech musen kører ikke helt jævnt.

Jeg har indstillet min Airport Express til kun at bruge 5 Ghz (er det
vist nok), hvilket har givet fuld styrke på netværket hele tiden. Mit
MacBook finder 13 forskellige netværk.

Kan det være disse netværk, som forstyrer min mus? Som jeg har forstået
det, så bruges de samme frekvenser til både Bluetooth og netværk.

Kan der være indstillinger, som jeg har overset. Jeg har selvfølgelig
hentet opdateringen til tastaturet og indstalleret Logitech Control Center.

--

Kent

Fra : Erik Richard Sørense~

Dato : 14-10-07 16:05

KentBM wrote:
> [...]
>
> Kan der være indstillinger, som jeg har overset. Jeg har selvfølgelig
> hentet opdateringen til tastaturet og indstalleret Logitech Control Center.

Har du hentet den nyeste ver. 2.3.1 af LCC? - Der er sket nogle
væsentlige forbedringer i hastighedsstyringen. Vælg 'Configure' og klik
på fanen 'Advanced' og prøv dig lidt frem....
http://www.versiontracker.com/dyn/moreinfo/macosx/14421

Jeg bruger selv en Logitech MouseMan Marble 4-knaps versionen, og den er
blevet langt mere præcis med den nye LCC.

mvh. Erik Richard

Fra : KentBM

Dato : 14-10-07 16:51

Erik Richard Sørensen wrote:
> [...]
> væsentlige forbedringer i hastighedsstyringen. Vælg 'Configure' og klik
> på fanen 'Advanced' og prøv dig lidt frem....
Jeg fandt og installerede den nyeste version. Som skægt nok ikke kommer
frem når jeg søger under musens navn. Så må jeg se, hvor meget det hjælper.

Tak

--

Kent