Dummet mig igen, eller..?
Fra : Morten Lind

Dato : 13-10-07 06:09

Hej alle.

I et distræt øjeblik har jeg installeret/opgraderet iLife/-Work til ´08.

Nu kan jeg ikke finde mine billeder/projekter, der var i ´06-pakkerne.

Det gælder iPhoto og iWeb. iWork ´06 eksisterer stadig i progammappen,
og iMovie(men /kun/ iMovie), forrige version, er der også.

Kan nogen lede mig på sporet?

På forhånd tak

M.

Fra : Morten Lind

Dato : 22-10-07 17:48

Morten Lind <info@for-ogefternavn.dk> wrote:

> [...]
>
> Det gælder iPhoto og iWeb. iWork ´06 eksisterer stadig i progammappen,
> og iMovie(men /kun/ iMovie), forrige version, er der også.

Prøver igen Nogle bud?

M.

Fra : Henrik Münster

Dato : 23-10-07 19:19

Morten Lind <info@for-ogefternavn.dk> wrote:

> Prøver igen Nogle bud?

De burde ikke være forsvundet. Har du ledt efter dem på harddisken? Hvad
ligger der f.eks. i din mappe med billeder? Når du åbner iPhoto '08
første gang, skulle det gerne tilbyde at omorganisere dit fotobibliotek.
Det danner så en stor fil, der hedder "iPhoto Library".
Med iWeb skal du gå ud i dit bibliotek og ind i Application
Support. Her skal du i mappen for iWeb dobbelklikke på "Domain". Det er
denne fil, der har alle oplysninger om dine hjemmesider.
--
Henrik Münster
Esbjerg

Fra : Morten Lind

Dato : 24-10-07 20:17

> [...]
> Support. Her skal du i mappen for iWeb dobbelklikke på "Domain". Det er
> denne fil, der har alle oplysninger om dine hjemmesider.

Hej & tak, Henrik.....

Jeg tror, du har fået åbnet de støvede øjne. Det er mig selv, der er en
klovn.

Som du muligvis fra anden tråd véd, fik jeg smadret en strømforsyning i
min server, og det er dér, billederne ligger.

De har aldrig været ført over, hvilket heller aldrig har været meningen,
så den oprindelige overskrift på dette indlæg er nok så sigende

Tak for rusket

M.