Imovie ustabilt ??
Fra : jakob

Dato : 07-10-07 20:06

jeg har nu siddet et par dage og redigeret en del i imovie 7 på en g4
733 og jeg må sige det har ikke været uden problemer. Flere gange er
imovie gået ned med et brag med tilhørende mistet arbejde. Derudover er
der ofte problemer med at kameraet ikke kan ses når jeg vil importere.
Det kan så afhjælpes ved at tænde slukke, trække stik ud og ind og så
videre. Det er ikke kablet eller kamera det er galt med, det virker som
om imovie har brug for at stikket bliver fjernet og sat i igen for at
registrere det. Flere gange får jeg at vide at "projektet ikke
understøtter det kamera der er tilsluttet". Igen kan det afhjælpes ved
at lege med stikkene.

Jeg må sige at den berømte mac stabilitet er til at overse, det virker
pænt mere buggy end det jeg har prøvet til pc, kan det virkelig passe ?

Venlig hilsen

Jakob