"Kommer til Oktober..."
Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 07-10-07 18:49

Hey

Ja nu kan jeg snart ikke vente længere.. konen heller ej...

Apple skriver bare "Kommer til Oktober" ... der er tale om Leopard.

Vi er i Oktober nu.. nogen som ved hvornår de har tænkt sig, at
shippe?

--
Martin Johansen [6000]
http://tuxx.dk

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 07-10-07 18:55

Martin Johansen [6000] <martinlj@tiscali.dk> wrote:

> [...]
>
> Apple skriver bare "Kommer til Oktober" ... der er tale om Leopard.
>
> Vi er i Oktober nu.. nogen som ved hvornår de har tænkt sig, at

nobody knows ... sandsynligvis sidst i oktober.

/thomas

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 07-10-07 19:42

>nobody knows ... sandsynligvis sidst i oktober.

Det anede mig :-/

--
Martin Johansen [6000]
http://tuxx.dk

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 07-10-07 20:08

> Det anede mig :-/

hvorfor er det så vigtigt ? ... der sker ikke noget i 10.5 som kommer
til at ændre verden ..

/thomas

Fra : Martin Ammentorp

Dato : 07-10-07 20:30

Thomas von Hassel <thomas_lists@elements.dk> wrote:

> der sker ikke noget i 10.5 som kommer
> til at ændre verden ..

Er du nu sikker?

--
MA @ 55.01.46N/11.50.38E www.ammentorp.org - fjern xyz fra mailadresse
-- and don't forget to boogie

Fra : Ove Steen Smidt

Dato : 07-10-07 21:00

Martin Ammentorp <martinx@yzammentorp.org> wrote:

> Er du nu sikker?

Det er vigtigt for alle os, der forlængst har sagt, at vi lige venter på
at forære os selv en ny computer, til Leoparden er med. Det løfte må vi
holde til os selv. Og det er i virkeligheden det, vi venter på.
--
Venlig hilsen
Ove Steen

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 07-10-07 21:11

Martin Ammentorp <martinx@yzammentorp.org> wrote:

> Er du nu sikker?

jep ..

/thomas

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 07-10-07 20:45

>hvorfor er det så vigtigt ? ... der sker ikke noget i 10.5 som kommer
>til at ændre verden ..

Det kommer til, at ændre min verden.. det er nemlig den release der
gør, at jeg igen igen svinger dankortet og får mig en Macbook.

--
Martin Johansen [6000]
http://tuxx.dk

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 07-10-07 21:18

> Det kommer til, at ændre min verden.. det er nemlig den release der
> gør, at jeg igen igen svinger dankortet og får mig en Macbook.

Det kommer jeg nok aldrig til at forstå. Altså at udskyde et køb for at
få en gratis system opdatering. Hvis det er udstyr man har brug for så
køber man det når man har brug for det ..

/thomas

Fra : Bruno

Dato : 07-10-07 21:52

Thomas von Hassel wrote:

> Det kommer jeg nok aldrig til at forstå. Altså at udskyde et køb for at
> få en gratis system opdatering. Hvis det er udstyr man har brug for så
> køber man det når man har brug for det ..

Det er nok spørgsmålet om hvad der skal forstås ved "brug for".

Eksempelvis har jeg kraftige overvejelser om at købe ny Mac, men jeg må
nok indrømme det jeg har nu virker fint så der er mere tale om et luksus
indkøb end egentlig "brug for".

Altså venter jeg på Leopard og håber så samtidig på at der kommer
opgraderet hardware i samme forbindelse, afhængig af hvad der er hvad og
hvad "one last thing" kommer til at handle om vil jeg så købe eller
venter lidt mere

Mvh
Bruno

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 07-10-07 22:36

>Det kommer jeg nok aldrig til at forstå. Altså at udskyde et køb for at
>få en gratis system opdatering.

Gratis?

Hvis jeg køber nu får jeg Tiger og skal betale 1000,- for Leopard om
et par uger.

Hvis jeg venter får jeg Leopard for 0,-.

> Hvis det er udstyr man har brug for så
>køber man det når man har brug for det ..

Det er jo så lige det.. jeg har ikke død og pine brug for det

Det kunne bare være rart, at komme over i sofaen igen og nørde lidt.

--
Martin Johansen [6000]
http://tuxx.dk

Fra : Ove Steen Smidt

Dato : 07-10-07 23:15

> [...]

> få en gratis system opdatering. Hvis det er udstyr man har brug for så
> køber man det når man har brug for det ..

En ny Mac er ikke noget, man har brug for. Det er noget, man trænger
til. Det skal eller kan ikke forstås. Det skal føles og fornemmes. Det
er irrationelt og smukt. Leoparden er et godt påskud til at bruge et
større eller mindre 5-cifret beløb på et indkøb, der ikke er sagligt
påtrængende nødvendigt.

Fra : Larsen

Dato : 08-10-07 05:52

On Mon, 8 Oct 2007 00:14:59 +0200, ossmidt@tdcadsl.dk (Ove Steen
Smidt) wrote:

> [...]
>er irrationelt og smukt. Leoparden er et godt påskud til at bruge et
>større eller mindre 5-cifret beløb på et indkøb, der ikke er sagligt

Det er for dulen da lyrik der basker på en mandag morgen.

Smukt )

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 08-10-07 07:59

Ove Steen Smidt <ossmidt@tdcadsl.dk> wrote:

> [...]
> er irrationelt og smukt. Leoparden er et godt påskud til at bruge et
> større eller mindre 5-cifret beløb på et indkøb, der ikke er sagligt

Nu er jeg nok lidt "biased" mht. privat kontra erhverv ... men jeg kan
da godt se hvad du mener :)

/thomas

Fra : Thomas Bjorn Anderse~

Dato : 07-10-07 19:15

thomas_lists@elements.dk (Thomas von Hassel) writes:

> nobody knows ... sandsynligvis sidst i oktober.

Den 25. oktober, siger rygtesiderne...

--
Thomas Bjorn Andersen
+++ATH

Fra : Morten Lind

Dato : 08-10-07 00:23

> [...]

> Apple skriver bare "Kommer til Oktober" ... der er tale om Leopard.
>
> Vi er i Oktober nu.. nogen som ved hvornår de har tænkt sig, at

26.10.2007, ifølge
<http://mediamac.comon.dk/index.php/news/show/id=17995>

M.

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 08-10-07 10:15

On Mon, 8 Oct 2007 01:22:56 +0200, info@for-ogefternavn.dk (Morten
Lind) wrote:

>26.10.2007, ifølge
><http://mediamac.comon.dk/index.php/news/show/id=17995>

Vi krydser fingrer og håber på snart, at blive Mac-ejere igen

--
Martin Johansen [6000]
http://tuxx.dk

Fra : Jesper

Dato : 08-10-07 07:38

> [...]

> Apple skriver bare "Kommer til Oktober" ... der er tale om Leopard.
>
> Vi er i Oktober nu.. nogen som ved hvornår de har tænkt sig, at

I oktober-kvartal
--
Jesper
- Man skal ikke sparke til et flyselskab hvis fly ligger ned

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 08-10-07 10:15

On Mon, 8 Oct 2007 08:38:28 +0200, spambuster@users.toughguy.net
(Jesper) wrote:

>I oktober-kvartal

Nej for pokker.. nu må du ikke give mig dårlig mave

--
Martin Johansen [6000]
http://tuxx.dk

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 08-10-07 10:37

Martin Johansen [6000] <martinlj@tiscali.dk> wrote:

> Nej for pokker.. nu må du ikke give mig dårlig mave

helt ærligt kan jeg godt vente et par mdr. og så få et produkt der er
"gennembagt"

/thomas

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 08-10-07 22:40

>helt ærligt kan jeg godt vente et par mdr. og så få et produkt der er
>"gennembagt"

Ja men du har heller ikke min mave.. LOL

De har haft rigelig tid til det nu synes jeg nok

--
Martin Johansen [6000]
http://tuxx.dk

Fra : Thorbjørn Ravn Ander~

Dato : 09-10-07 03:18

"Martin Johansen [6000]" <martinlj@tiscali.dk> writes:

> De har haft rigelig tid til det nu synes jeg nok

Du er da værre end børn op til jul.

De har jo haft travlt med at lave iPhones og iPods og alting. Så må
nørderne vente lidt.

--
Thorbjørn Ravn Andersen "... plus ... Tubular iMacs!"

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 09-10-07 10:07

>Du er da værre end børn op til jul.

Det kan du roligt regne med. Når der er nyt "legetøj" i farvandet
bliver jeg 4 år igen

>De har jo haft travlt med at lave iPhones og iPods og alting. Så må
>nørderne vente lidt.

Ja åbenbart

--
Martin Johansen [6000]
http://tuxx.dk

Fra : Tom Søgaard-Jensen

Dato : 15-10-07 10:26

Hej NG

Appleinsider påstår vist nærmest, at Mini´en bliver udfaset i
forbindelse med Leopard-udgivelsen. Nu har jeg ventet et halvt år på at
købe den, da jeg ville vente på hardware-opdatering og 10.5, så det
ville da gøre mig lidt bitter. Nogen der ved, om det har noget på sig?

http://www.appleinsider.com/articles/07/10/12/mac_mini_nears_end_of_life
_leopard_gm_target_more___.html

Tom

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 15-10-07 11:49

Tom Søgaard-Jensen <tomsoegaardNOSPAM@get2net.dk> wrote:

> [...]
> købe den, da jeg ville vente på hardware-opdatering og 10.5, så det
> ville da gøre mig lidt bitter. Nogen der ved, om det har noget på sig?

Tag det med et gran salt, som de selv skriver kan det blot være at de
ikke vil sende for mange Tiger mini'er ud i kanalen kort før 10.5 kommer

/thomas

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 17-10-07 03:04

> [...]

> købe den, da jeg ville vente på hardware-opdatering og 10.5, så det
> ville da gøre mig lidt bitter. Nogen der ved, om det har noget på sig?

Apple i Cupertino.

Fra : Henrik Münster

Dato : 16-10-07 23:19

> [...]

> Apple skriver bare "Kommer til Oktober" ... der er tale om Leopard.
>
> Vi er i Oktober nu.. nogen som ved hvornår de har tænkt sig, at

Nu er det i hvert fald officielt, at det bliver d. 26. oktober.

<http://www.apple.com/dk/>
--
Henrik Münster
Esbjerg