Scroll Pad
Fra : thohei

Dato : 04-10-07 19:23

Jeg er så glad for scroll-pad-funktionen på de 'nye' macbooks. Altså
at man kan scrolle med to fingre. Jeg har nu undersøgt alt muligt til
min gamle sølvfarvede PBG4. Har fundet iscroll2 som ser ud til de
fleste er tilfredse med. Men uanset hvordan jeg gør (har prøver
version 0.28(nyeste) og 0.26) vil den ikke installere. Der er et væld
af mærkelige filer, som mest ligner pc-filer (føj). Har så funder en
installation check outline-fil. Den skriver til mig:

-
18
FingaMIDI seems to be installed on your

machine. iScroll2 and FingaMIDI cannot

be installed at the same time.
-
16
Incompatible operating system version

detected. iScroll2 requires Mac OS X

10.3 (Panther) or higher.
-
20
Your trackpad does not seem to support

W-enhanced mode. This is a prerequisite

for using iScroll2.
-
19
Your machine does not seem to have a

compatible trackpad, or is using an

alternative driver already.
-
17
SideTrack seems to be installed on your

machine. iScroll2 and SideTrack cannot

be installed at the same time.
-
21
The BSD subsystem is not installed on

this machine. All installation checks

are skipped.

Jeg har ingen af de filer installeret i forvejen. Kan der være noget
andet galt, eller er der nogen der har erfaringer med et andet
program.
På forhånd tak.
Thomas

Fra : Preben Bødker Nielse~

Dato : 04-10-07 21:57

thohei <heinesen@mail.dk> wrote:

> er der nogen der har erfaringer med et andet
> program.

Kan anbefale SideTrack, som jeg har brugt i årevis.
<http://www.ragingmenace.com/software/sidetrack/index.html>

/Preben
--
The crazy ones, who think they can change the world
- are often the ones who do.

Fra : thohei

Dato : 07-10-07 19:48

On Oct 4, 10:57 pm, 0906-s...@os.dk (Preben Bødker Nielsen) wrote:

> Kan anbefale SideTrack, som jeg har brugt i årevis.
> <http://www.ragingmenace.com/software/sidetrack/index.html>
>
> /Preben

Tak for den. Den virker upåklageligt og er vel værd sine 90 kr.

Thomas