Hjælp! Ny MacBook "død"
Fra : Ukendt

Dato : 04-10-07 19:20

Hej,

Min få måneder gamle MacBook kan ikke starte op uden strømforsyningen sat i
Selvom der står (i iStat pro) at mit batt har 100% charge går den kold
når jeg hiver stikket ud. Når jeg prøver at starte op, kommer halvdelen
af mac startlyden, mit webcam blinker og så slukker den snøft

Hvad skal jeg gøre? Min tillid til Humac kan ligge på et meget lille
sted, så jeg vil helst undgå at skulle ned til dem med den. Er det
batteriet der er defekt, eller måske en løs forbindelse ved kontakterne?

Var ellers lige blevet så glad for min MacBook

Thomas Schreiber

min blog - http://macfly.dk
min photoblog - http://thsch.com

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 04-10-07 19:34

Thomas Schreiber <find email p macfly.dk> wrote:

> [...]
> er defekt, eller måske en løs forbindelse ved kontakterne?
>
> Var ellers lige blevet så glad for min MacBook

Du har et dødt batteri, ring direkte til apple og få tilsendt et nyt.

/thomas

Fra : Ukendt

Dato : 04-10-07 19:47

On 2007-10-04 20:34:13 +0200, thomas_lists@elements.dk (Thomas von
Hassel) said:

> Du har et dødt batteri, ring direkte til apple og få tilsendt et nyt.
>
> /thomas

Er du sikker på det bare er det? Jeg brugte min macbook idag uden kabel
og det virkede fint. Så skulle jeg lige lave noget andet, og lukkede
låget ned. Da jeg ville åbne den igen 1 time senere startede den op som
beskrevet. Det ser ud til at der er MANGE andre end mig der har samme
problem. Det sutter da for vildt

http://discussions.apple.com/thread.jspa?threadID=1085121

Jeg prøver at ringe til Apple imorgen. Ved du om der nogen der er bedre
at få fat i end andre?

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 04-10-07 19:50

> [...]

> låget ned. Da jeg ville åbne den igen 1 time senere startede den op som
> beskrevet. Det ser ud til at der er MANGE andre end mig der har samme

ja, jeg har set en masse af dem efterhånden, og det sker fra det ene
øjeblik til det andet.

> Jeg prøver at ringe til Apple imorgen. Ved du om der nogen der er bedre
> at få fat i end andre?

nej du ringer til 7010 2007 og snakker med en flink svensker som regel
:)

/thomas

Fra : Ukendt

Dato : 05-10-07 12:34

Jeg talte med en meget flink og aldeles tålmodig supporter hos Apple
idag. Han foreslog at jeg skulle pille batteriet ud, og holde
startknappen nede i 10 seks. Det virkede! Det er nice at være trådløs
igen

Fra : nada

Dato : 05-10-07 13:22

On 2007-10-05 13:34:27 +0200, Thomas Schreiber <find email på macfly.dk> said:

> [...]
> idag. Han foreslog at jeg skulle pille batteriet ud, og holde
> startknappen nede i 10 seks. Det virkede! Det er nice at være trådløs

tror at du burde kunne nøjes med 5 sekunder, men ellers er det god nok,
der er tale om total reset ( kan ikke huske hvad de kalder det)
Din computer skal bare skrive at den glemte klokken, så er alt i orden !?
Tom

PS
har jeg besøgt dig via ftp engang?

Fra : Ukendt

Dato : 05-10-07 13:27

On 2007-10-05 14:22:08 +0200, nada <nowhere@somerertime.se> said:

> [...]
> der er tale om total reset ( kan ikke huske hvad de kalder det)
> Din computer skal bare skrive at den glemte klokken, så er alt i orden !?

Den har ikke glemt klokken, men alt virker nu som det skal.

> PS
> har jeg besøgt dig via ftp engang?

Jo Hvis det er Tom D. så har du. Du kan finde min mail add på min blog.