Brænde DVD
Fra : Claus Sikora

Dato : 02-10-07 13:05

Hey NG'ere ;)

Jeg har nogle gamle optagelser liggende som jeg omsider har fået
redigeret. Nu har jeg så en mappe der hedder audio_ts og en der hedder
video_ts...
Hvordan får jeg dem brændt ud så jeg kan se det på tv'et via en DVD skive?
Er det bare at smide en tom skive i dyret og trække de 2 mapper over og
brænde dem eller hvorledes?

/Claus

Fra : Henrik

Dato : 02-10-07 13:27

"Claus Sikora" <claussikoraDELETEME@DELETETHISgmailDOTcom> wrote in message
> [...]
> Er det bare at smide en tom skive i dyret og trække de 2 mapper over og

Hej Claus.

Det virker for mig på mine DVD afspillere.

Hilsen Henrik

Fra : Claus Sikora

Dato : 02-10-07 13:47

Henrik skrev:

> [...]
> message news:470233e3$0$90263$14726298@news.sunsite.dk...

> Hej Claus.
>
> Det virker for mig på mine DVD afspillere.

Jamen så ofrer jeg da lige en skive i aften og tester det ;)

Takker for svaret..
/Claus