iPod Nano Video...
Fra : Thorbjørn Ravn Ander~

Dato : 29-09-07 16:51

Af forskellige årsager blev jeg DREVET ud i at købe en iPod nano i går
(det er jo oplagt til børnefilm på tur), og vil bare dele at det slår
en shuffle med mange længder.

Flot billede og dejligt nemt at bruge, men man skal lige lure den der
med at dreje rundt på hjulet.

Fandt videora til at konvertere DVD'er med - alt i alt meget let
tilgængeligt til at få mine harddiskoptagelser over på iPod'en.
--
Thorbjørn Ravn Andersen "... plus ... Tubular iMacs!"

Fra : Michael Holm

Dato : 29-09-07 17:57

> [...]
> en shuffle med mange længder.
>
> Flot billede og dejligt nemt at bruge, men man skal lige lure den der

Enig jeg også helt vild med den jeg blev drevet til at købe
Det at den er så tynd og skærmen er så skarp...!!

> Fandt videora til at konvertere DVD'er med - alt i alt meget let
> tilgængeligt til at få mine harddiskoptagelser over på iPod'en.

Det virker da som om det er et Windows program :(
:)

--
Michael Holm - ichat: kiaikido [at] mac.com
http://toitsu.dk - http://alexanderteknik.tk

Fra : Thorbjørn Ravn Ander~

Dato : 29-09-07 21:28

macsoup@toitsu.dk (Michael Holm) writes:

> Enig jeg også helt vild med den jeg blev drevet til at købe
> Det at den er så tynd og skærmen er så skarp...!!

Den er ret nuttet. Det er et stort hit allerede her i huset.

> Det virker da som om det er et Windows program :(

Tjah, systemdimsen finder den HELT store mukkert frem hvis jeg laver
Dellen om til en Hackintosh. Det lader jeg så være med.

Det er som bekendt det muliges kunst og harddiskrecorderen kan ikke
gemme i m4v...
--
Thorbjørn Ravn Andersen "... plus ... Tubular iMacs!"

Fra : Ukendt

Dato : 29-09-07 21:05

On 2007-09-29 17:51:23 +0200, nospam0000@gmail.com (Thorbjørn Ravn
Andersen) said:
> Af forskellige årsager blev jeg DREVET ud i at købe en iPod nano i går
> (det er jo oplagt til børnefilm på tur), og vil bare dele at det slår
> en shuffle med mange længder.

Tja, det bliver vel svært at se film på en shuffle?

Thomas Schreiber

min blog - http://macfly.dk
min photoblog - http://thsch.com

Fra : Thorbjørn Ravn Ander~

Dato : 29-09-07 21:43

Thomas Schreiber <find email på macfly.dk> writes:

> Tja, det bliver vel svært at se film på en shuffle?

Nænæ, men jeg købte jo shufflen til podcasts og DET var den ikke
særlig god til.

Det her er meget bedre trorjeg
--
Thorbjørn Ravn Andersen "... plus ... Tubular iMacs!"

Fra : Niels Jørgen Kruse

Dato : 29-09-07 22:50

> Nænæ, men jeg købte jo shufflen til podcasts og DET var den ikke
> særlig god til.

Jeg købte min shuffle med samme formål. Det er surt når man mister det
sted man var kommet til i en lang podcast. Klik-og-hold på
tilbageknappen spoler tilbage hvis man var uopmærksom og missede nogle
guldkorn, men det er farligt, for et enkelt klik på tilbageknappen
rykker helt tilbage til starten. Der er for mange funktioner mast ned på
de få knapper.

Fra : Thorbjørn Ravn Ander~

Dato : 29-09-07 23:13

nospam@ab-katrinedal.dk (Niels Jørgen Kruse) writes:

> [...]
> guldkorn, men det er farligt, for et enkelt klik på tilbageknappen
> rykker helt tilbage til starten. Der er for mange funktioner mast ned på

Det er jo heller ikke målgruppen - bare se hvor bøvlet det er at få
hældt podcasts ned.

Næh, shufflen er til dem der bare vil have noget musik med på vejen.

Når jeg engang får tid igen, vil jeg se om man kan lave ting til
iPod'en. Det kunne da være skæg.
--
Thorbjørn Ravn Andersen "... plus ... Tubular iMacs!"