Acrobat 8 Pro og OS X
Fra : Thomas G. Madsen

Dato : 27-09-07 09:05

Er der nogen herinde med Acrobat 8 Pro til OS X, som oplever, at
Acrobat ofte står og hopper op og ned i docken, trods det at
programmet tilsyneladende intet foretager sig? Det kan f.eks. være
efter man har lukket en PDF uden at afslutte programmet. Det er
drøn irriterende.

--
Hilsen
Madsen

Fra : Morten Lind

Dato : 27-09-07 16:14

> Er der nogen herinde med Acrobat 8 Pro til OS X,

Ja.

> som oplever, at
> Acrobat ofte står og hopper op og ned i docken, trods det at
> programmet tilsyneladende intet foretager sig?

Nej.

> Det kan f.eks. være
> efter man har lukket en PDF uden at afslutte programmet. Det er
> drøn irriterende.

Kan godt følge dig, men jeg har ikke oplevet samme scenario.

M.

Fra : Thomas G. Madsen

Dato : 27-09-07 16:38

Morten Lind skrev:

> Nej.

Hmm, mystisk. Den gør det på samtlige installationer på jobbet.

--
Hilsen
Madsen

Fra : Morten Lind

Dato : 27-09-07 16:47

> Hmm, mystisk. Den gør det på samtlige installationer på jobbet.

Jeg véd, det lyder som en dårlig undskyldning, men "disktilladelserne"?

M.

Fra : Ole Jensen

Dato : 27-09-07 18:42

> Hmm, mystisk. Den gør det på samtlige installationer på jobbet.

Mine installationer gør det også, men kun første gang programmet starter
efter opstart.

Jeg mener at det er fordi Acrobat kigger efter opdateringer, og hvis der
er nogen, så starter programmet der henter opdateringer.

--
mvh - Ole-J - Aalborg

Sælges: Billedrammer / Træarbejder / Legetøjsbiler m.m.
http://www.oleswebsite.dk/salg.htm

Fra : Thomas G. Madsen

Dato : 28-09-07 11:54

Morten Lind skrev:

> Jeg véd, det lyder som en dårlig undskyldning, men
> "disktilladelserne"?

Det er prøvet, men det virkede ikke.

--
Hilsen
Madsen

Fra : Thomas G. Madsen

Dato : 28-09-07 11:54

Ole Jensen skrev:

> Jeg mener at det er fordi Acrobat kigger efter opdateringer, og
> hvis der er nogen, så starter programmet der henter
> opdateringer.

Jeg har slået autoupdate fra i Acrobat, så det burde ikke være det
i mit tilfælde.

--
Hilsen
Madsen