Forbrydelsen på DR1
Fra : Ukendt

Dato : 25-09-07 10:16

Hejsa

Jeg har lidt problemer med at se Forbrydelsen på min MB. Jeg har prøvet både
Safari og Firefox, men uden held. Er der nogen der har et direkte link til
11. afsnit som jeg kan paste ind i VLC? - den plejer at afspille det de
andre ikke kan!

Eller er der andre løsninger?

Mvh. Bo

Fra : Ukendt

Dato : 25-09-07 11:09

On 2007-09-25 11:15:49 +0200, "Bo" <bosnabelpcdk> said:

> [...]
> 11. afsnit som jeg kan paste ind i VLC? - den plejer at afspille det de

Prøv http://www.dr.dk/tv/drdktv.asp
(direkte link:
http://www.dr.dk/Forms/Published/PlaylistGen.aspx?qid=498655&odp=true )

Se også http://www.intervision.dk/misc/IMGTV/

Thomas Schreiber

min blog - http://macfly.dk
min photoblog - http://thsch.com

Fra : Ukendt

Dato : 25-09-07 11:52

> Prøv http://www.dr.dk/tv/drdktv.asp
> (direkte link:
> http://www.dr.dk/Forms/Published/PlaylistGen.aspx?qid=498655&odp=true )
>
> Se også http://www.intervision.dk/misc/IMGTV/

Tak,
Er du sikker på at det direkte link er korrekt? - virker det hos dig? Her
virker det hverken på PC eller Mac

Hilsen Bo

Fra : Ukendt

Dato : 25-09-07 13:47

On 2007-09-25 12:51:57 +0200, "Bo" <bosnabelpcdk> said:

> Tak,
> Er du sikker på at det direkte link er korrekt? - virker det hos dig? Her
> virker det hverken på PC eller Mac
>
> Hilsen Bo

Det er det link der står på DR*s hjemmeside om du selv kan se. Jeg ser ikke DR.

Fra : Lyrik

Dato : 25-09-07 15:38

On Tue, 25 Sep 2007 11:15:49 +0200, Bo <bosnabelpcdk> wrote:

> [...]
> til
> 11. afsnit som jeg kan paste ind i VLC? - den plejer at afspille det de

Ja der er andre løsninger. Her er en du kan bruge-hmmm.. da jeg kender en
del Macbrugere der kan få et stort problem ud af at en film er for stor
til "min skærm", så må jeg jo hellere oplyse om at filmen er i HD, men at
den spiller i QuickTime Player, hvor du øverst i menuen "Oversigt" kan
vælge halv størrelse eller tilpas til skærm. Så skulle dette lille
"problem" være kommet i forkøbet.)) Her er den:
http://www.luen.dk/forbrydelsen.mov

--
Hilsen Jens Erik Bech
lyrik@heaven.dk

Fra : Lyrik

Dato : 25-09-07 16:03

On Tue, 25 Sep 2007 16:38:11 +0200, Lyrik <"lyrik<fjern>"@heaven.dk> wrote:

> [...]
> "Oversigt" kan vælge halv størrelse eller tilpas til skærm. Så skulle
> dette lille "problem" være kommet i forkøbet.)) Her er den:
+++
My God! jeg glemte et andet "uløseligt" problem som nogle Macbrugere kan
komme ud for med at se sådan en film:

Da han/hun kun har venstreklik på sin mus venstreklikker han på linket til
filmen i browseren, hvorefter den "fylder hele min browser og jeg kan kun
se noget af den.."

DU SKAL HØJREKLIKKE PÅ LINKET. Hvis du har "idiotmusen" skal du
"CTRL"+klik og downloade filmen først inden du ser den!))Hvis du ikke
kan finde den efter download, så kan du trykke på forstørrelsesglasset det
blå øverst i højre hjørne og søge efter den. Hvis du er en dame og ikke
kan kende forskel på højre og venstre, så er højre den hånd hvor du IKKE
har ur på.
Så fik jeg vist det hele med?))

--
Hilsen Jens Erik Bech