TV på Mac
Fra : ringtved@mail.dk

Dato : 21-09-07 17:50

Er det muligt at se TV fra almindeligt antennestik? Jeg har set det på
PC i fin kvalitet, hvor man kan optage og brænde DVD'ere.
Pinnaclesys.com har tilsyneladende en box, der kan, men virker det i
DK?

Fra : Karl Antz

Dato : 21-09-07 17:54

<ringtved@mail.dk> wrote:

> [...]
> PC i fin kvalitet, hvor man kan optage og brænde DVD'ere.
> Pinnaclesys.com har tilsyneladende en box, der kan, men virker det i

elgato har en masse produkter og fremragende software til formålet:

<http://www.elgato.com/>
--
Karl Antz
Albaniensgade 4,1th

Fra : Tom Søgaard-Jensen

Dato : 22-09-07 14:16

<ringtved@mail.dk> wrote:

> [...]
> PC i fin kvalitet, hvor man kan optage og brænde DVD'ere.
> Pinnaclesys.com har tilsyneladende en box, der kan, men virker det i

jeg bruger Miglia - det har fungeret upåklageligt de sidste to år.

http://www.miglia.com/

Tom

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 22-09-07 15:04

Tom Søgaard-Jensen <tomsoegaardNOSPAM@get2net.dk> wrote:

> jeg bruger Miglia - det har fungeret upåklageligt de sidste to år.

> http://www.miglia.com/

De sælges ikke længere med elgatos SW, men med miglias egen. Ved ikke
om den er helt så smart.