"Thomas G. Madsen" <nospam@madsen.tdcadsl.dk> writes:
> Kan nogen herinde mon dechifrere denne log-fil:
> <
http://tgm.dyndns.dk/mac/Omnis_crash.log> ?
Jeg kiggede på den og umiddelbart ser det ud som at der er gået spunk
i en intern datastruktur i Omnis, således at den siger til OS X at den
er færdig med at bruge et hukommelsesområde X men at X slet ikke er
korrekt (af den ene eller anden grund, oftest at man har glemt at
sætte det). Så straffer OS X programmet med den store hammer.
Kapof.
> Jeg har prøvet at oprette en ny konto og fra den crasher Omnis ikke,
> men jeg orker næsten ikke at skulle til at migrere det hele over på
> en ny konto. Det må da kunne lade sig gøre at spore sig frem til
> fejlen på den eksisterende konto, skulle man tro?
Mit bud er ikke så meget at det er den nye konto men måske mere at
tingene ligger lidt anderledes i hukommelsen.
I det konkrete tilfælde ville jeg snakke med Omnis og sige at der var
fundet en stygger fejl i deres program. Har du givet dem penge nok
til at de vil hoppe og springe for dig?
--
Thorbjørn Ravn Andersen "... plus ... Tubular iMacs!"